اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

کرونا روز گذشته جان 136 تهرانی را گرفت

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: کرونا روز گذشته جان 136 شهروند تهرانی را گرفت.

کرونا روز گذشته جان 136 تهرانی را گرفت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران، در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: روز گذشته بخشنامه‌ای از سوی استانداری مبنی بر ممنوعیت فعالیت برخی از اصناف در تهران صادر شد. هر چند که این بخشنامه شاید بتواند مشکلاتی را حل کند، اما هنوز هم نگرانی‌هایی در مورد کرونا در پایتخت وجود دارد. 

وی با طرح این پرسش که آیا با تعطیلات یک هفته‌ای می‌توانیم اپیدمی کرونا را در پایتخت مهار کنیم، گفت: اپیدمیولوژیست‌ها معتقدند با تعطیلی یک هفته‌ای فقط شاهد فراز و فرود در منحنی اپیدمی خواهیم بود و این تعطیلات یک‌هفته‌ای اثری ندارد. 

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: روز گذشته در پایتخت 136 نفر به دلیل کرونا جان باخته‌اند و باید حداقل دو هفته تهران تعطیل شود. همچنین مسافرت‌ها محدود شود تا شاهد ازدحام جمعیت در مبادی ورودی و خروجی تهران نباشیم. 

وی گفت: به شهرداری پیشنهاد می‌کنم محدودیت‌هایی برای کارمندانی که می‌توانند با دورکاری فعالیت کنند را لحاظ کنند و استانداری‌ نیز محدودیت‌ها را با کنترل مردم در ورود و خروج از منزل و مبادی شهر درنظر گیرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول