اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در کمیجان افتتاح شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان از افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در کمیجان خبر داد.

پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در کمیجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نعمت کمیزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان  صبح امروز از افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در کمیجان خبر داد و گفت: ادامه دادن راه شهدا و الگو قراردادن سیره شهدا نیاز امروز همه متولیان خدمت رسانی در انقلاب اسلامی است که هرکس به اندازه وسع خود موظف به انجام  تکلیف است.

وی تصریح کرد: خدمت‌رسانی برای مردم و در کنار مردم افتخار بزرگی برای پاسداران انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که همواره انقلاب اسلامی را در مقابل همه تهدیدات همه جانبه بیمه و پیروز می‌کند.

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با اشاره به اینکه حضور مردم در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی راهگشای خیلی از مشکلات پیش رو بوده است، گفت: پشتوانه مردم و حضور پررنگ امت اسلامی در صحنه‌های مختلف نقشه‌های دشمنان را نقش برآب برکرده و پیروزی را آسان کرده است.

وی تاکید کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی همواره با دمیدن روحیه ناامیدی و برجسته کردن کمبودها و حضور نفوذی‌های خود در داخل کشور تلاش کردند مسیر باعظمت و با عزت این راه ارزشمند را به گمراهی ببرند.

وی تکیه بر داشته‌ها و حضور جوانان مومن انقلابی در میدان‌های مختلف انقلاب اسلامی را مهم برشمرد و گفت: خودباوری و امید داشتن و استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند داخلی می‌تواند در موفقیت رساندن اهداف تعیین شده تاثیرگذار باشد.

 کمیزی  خاطرنشان کرد: با تلاش های بی‌وقفه و جهادی جوانان مومن وانقلابی به حول قوه الهی شاهد افتتاح پروژه های محرومیت زدایی از جمله خانه های سیل زده در شهرستان کمیجان هستیم که انشاءالله این نهضت خدمات رسانی همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول