اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

صدور کیفرخواست محاربه علیه سارقان مسلح طلافروشی در قم

دادستان عمومی و انقلاب قم از صدور کیفرخواست برای متهمان اصلی پرونده سرقت مسلحانه در استان قم و ساوه با عناوین محاربه و سرقت مسلحانه مقرون به آزار خبر داد.

صدور کیفرخواست محاربه علیه سارقان مسلح طلافروشی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب در خصوص پرونده سرقت مسلحانه از طلا فروشی که در اردیبهشت 99 در قم رخ داد، بیان کرد: برای 4 متهم اصلی این پرونده به جرم محاربه و سرقت مسلحانه مقرون به آزار، قرار نهایی صادر و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

این مقام قضایی به دیگر سوابق متهمان اشاره کرد و افزود: سرقت مسلحانه بانک صادرات ساوه شعبه آزادی، سرقت مسلحانه بانک صادرات ساوه شعبه شهید طالقانی، سرقت مسلحانه طلا فروشی خیابان 14 متری امام حسین در قم و سرقت مسلحانه طلا فروشی خیابان 20 متری شهید بهشتی از جمله سرقت‌های مسلحانه این پرونده است.

غریب در ادامه گفت: متهمان این پرونده با صدور دستورات قضایی و تدابیر مأموران محترم نیروی انتظامی در تیرماه امسال در بخش نوبران شهرستان ساوه استان مرکزی دستگیر شدند و از محل مخفیگاه آنان، اسلحه کلاشینکف استفاده شده در سرقت، دو قبضه کلت کمری، تعدادی فشنگ جنگی و مقداری طلا کشف و ضبط شد.

دادستان قم استفاده سارقان از سلاح جنگی کلاشینکف، تیر اندازی هوایی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم را از اقدامات مجرمانه این متهمان در این سرقت دانست و اظهار کرد: رسیدگی به این پرونده با سرعت و قاطعیت با عناوین محاربه و سرقت مقرون به آزار در دستور کار شعبه 3 بازپرسی دادسرا قرار گرفت و پس از حدود سه ماه با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست آن صادر و به دادگاه ارسال شد.

وی همچنین بر اقدام قاطع و قانونی دادسرا با برهم زنندگان امنیت و آسایش جامعه تأکید کرد و گفت: شهروندان بدانند دستگاه قضایی در برخورد با سارقان مال و امنیت مردم با شدت و صلابت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول