اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دستگاه قضا به دنبال افزایش سطح رضایتمندی مردم است

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دستگاه قضایی اولویت مهم دستگاه قضایی است، ما به دنبال این هستیم زمان رسیدگی به پرونده‌ها را تا حد ممکن کم کنیم تا سطح رضایتمندی مردم را افزایش دهیم.

دستگاه قضا به دنبال افزایش سطح رضایتمندی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی پیش از ظهر امروز در حاشیه سفر یک روزه به شهرستان تفرش در جمع کارکنان دستگاه قضایی این شهرستان اظهار کرد: در پی تاکید رئیس دستگاه قضا مبنی بر حضور در بین مردم و بررسی مسائل و مشکلات آنان از نزدیک، اداره کل دادگستری استان نیز این مهم را در دستور کار قرار داده و سفرهای شهرستانی را  با هدف بررسی وضعیت امور قضایی شهرهای مختلف کلیده زده است.

وی تصریح کرد: بررسی مسائل و مشکلات حقوقی از نزدیک و تلاش در راستای اجرای درست وظایف دستگاه قضا از اهداف سفرهای شهرستانی است، دستگاه قضا به دنبال این است شعار سال را به فعلیت رسانده و با رفع چالش‌ها و مشکلات بسترهای تحقق این مهم را فراهم سازد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: برخورد با مفاسدی که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازد،‌ به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

موسوی با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات هر شهرستان در مقایسه  با دیگر شهرستان‌ها متفاوت است، ادامه داد: مسائل قضایی شهرستان‌ها در موضوعاتی با هم مشترک هستند، اما در بسیاری از موارد پرونده‌‌ها از جمله فراوانی جرایم، ناهنجاری‌های اجتماعی، جرائم خاص و ... متفاوت هستند که می‌طلبد با حضور در شهرستان‌ها از نزدیک با این مسائل آشنا شد و آنها را حل  و فصل کرد.

 

وی گفت: کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دستگاه قضایی اولویت مهم دستگاه قضایی است، ما به دنبال این هستیم زمان رسیدگی به پرونده‌ها را تا حد ممکن کم کنیم تا سطح رضایتمندی مردم را افزایش دهیم.

به گزارش فارس نشست با اعضای شورای تامین، دیدار با امام جمعه شهرستان تفرش و دیدار و سرکشی از کارکنان اداره دادگستری تفرش از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول