اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت اگر با آزمون و خطا هم کارها را پیش می‌برد وضع بهتری در کشور داشتیم

نماینده تهران در مجلس گفت: امروز می‌بینیم دولت در حوزه‌های مختلف هیچ اقدامی صورت نمی‌دهد و این امر کاملا محسوس است، حتی اگر دولت با آزمون و خطا هم کارها را به پیش می‌برد شاهد وضعیت بهتری بودیم.

دولت اگر با آزمون و خطا هم کارها را پیش می‌برد وضع بهتری در کشور داشتیم

اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور گفت: ما در مجلس آمادگی کامل برای همراهی با دولت داریم و همواره اعلام کرده‌ایم که آماده کمک به دولت هستیم.

وی ادامه داد: اما متأسفانه هیچ اقدام خاصی از سوی دولت مشاهده نمی‌شود که بخواهد تصمیمی برای انجام اقدام خاصی داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز شاهد افزایش شدید قیمت‌ها از درب کارخانه‌ها تا درب واحدهای فروش هستیم که این مسأله هیچ ربطی به تحریم‌ها ندارد، بلکه مربوط به زنجیره توزیع است و عدم مدیریت درست بازار توسط دولت باعث بروز چنین مشکلاتی شده است.

شاکری خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم هیچ اقدام خاصی از سوی دولت در این باره مشاهده نمی‌شود و نکته دیگر این که این عدم اقدام محدود به مسائل اقتصادی نیست بلکه در حوزه بین المللی و سیاست خارجی نیز وضع به همین ترتیب است.

وی افزود: ما در حوزه بین المللی دولت ما منتظر است ببیند آمریکا و اروپا چه می‌کند و یا فلان کشور در شورای امنیت چه رایی می‌دهد و سیاست خارجی ما محدود شده به همین اقدامات که منتظر بماند ببیند دیگر کشورها چه اقدامی می‌کنند. به نظر من علت همه این مسائل به رویکرد شخص رئیس جمهور که ریاست هیأت دولت را برعهده دارد بازمی‌گردد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حتی اگر دولت در ارتباط با مسائل به صورت آزمون و خطا هم کار کند و تصمیم بگیرد باز هم بر اساس علم و آمار 50 درصد تصمیمات درست گرفته می‌شود و لااقل اقدامی انجام می‌شود، اما ما در این دولت هیچ اقدامی مشاهده نمی‌کنیم و حتی در حد آزمون و خطا هم کاری انجام نمی‌شود.

شاکری خاطرنشان کرد: چنین وضعیتی که فلان وزیر و یا مسؤول هیچ اقدامی انجام ندهد در صورتی نباشد هم شرایط تغییری نمی‌کند و درواقع وضع به همین ترتیب است.

وی افزود: واقعا من نمی‌دانم ما بودجه 1400 را چگونه می‌خواهیم در اختیار دولتی قرار دهیم که رویکردش بر عدم اقدام است و واقعا این مسأله جای تامل دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعا مجلس چنین وضعیتی را تحمل نخواهد کرد و اقدام لازم را صورت خواهد داد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول