اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ویژه برنامه موکب در اربعین حسینی رو آنتن می رود

مدیر مجموعه فرهنگی رسانه‌ای صف گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل خانه‌ها به حسینه و عدم امکان تشرف زائران اربعین به کربلای معلی ویژه‌برنامه موکب در ایام اربعین حسینی از طریق سیمای مرکز خوزستان پخش می‌شود.

ویژه برنامه موکب در اربعین حسینی رو آنتن می رود

حجت‌الاسلام میلاد امینی ‌موحد مدیر مجموعه فرهنگی رسانه‌ای صف، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: ویژه‌برنامه «موکب» در شبکه رسانه‌ای صف تهیه و تولید شده و در چهار قسمت یک ساعته بر روی آنتن سیمای خوزستان خواهد رفت که کارشناسان مذهبی از جمله حجج اسلام حیدری و میرعلایی و مرثیه سرایان مختلفی از جمله مهمانان ویژه این برنامه هستند.

وی بهره‌مندی از ظرفیت شاعران و هنرمندان خوزستان از دیگر برنامه‌های «موکب» خواند و افزود: با توجه به اینکه ایام اربعین حسینی هر ساله یادآور شهدای حله است تلاش کردیم یک قسمت را بصورت ویژه با هدف پاسداشت این شهدا پردازش کنیم.
 
حجت‌الاسلام امینی موحد با اشاره به اینکه فرزند خانواده شهید رومزی در شام اربعین حسینی در این برنامه حضور خواهد داشت، گفت: این سومین برنامه تلویزیونی مجموعه فرهنگی صف در سیمای خوزستان است.
 
وی با بیان اینکه برنامه شادباش به مناسبت دهه ولایت توسط این مجموعه از سیمای خوزستان پخش شد، عنوان کرد: پیش از این، مجموعه فرهنگی رسانه‌ای صف با شبکه‌های سوم سیما، مستند و افق همکاری داشت.

مدیر مجموعه فرهنگی رسانه‌ای صف گفت: ویژه برنامه موکب در ایام اربعین حسینی در مسجد گلزار شهدا و با طراحی صحنه‌ای متفاوت به میزبانی هیئت محبان فاطمه‌زهرا تهیه و تولید شده است.

وی عنوان کرد: این شبکه رسانه‌ای از سال ۸۸ به صورت غیررسمی و در سال ۹۴ با برند صف فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و در تولید فیلم کوتاه، نماهنگ و … نیز فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول