اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع 250 بسته معیشتی در بین اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری

رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری از توزیع 250 بسته معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در بین اصحاب رسانه استان خبر داد.

توزیع 250 بسته معیشتی در بین اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، البرز للگانی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از توزیع 250 بسته معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در بین اصحاب رسانه استان خبر داد.

رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل ستاد ملی کرونا در خصوص تعطیلی رسانه‌های مکتوب، منابع درآمدی این رسانه‌ها به شدت کاهش پیدا کرد.

وی افزود: علی‌رغم زیان مالی این قشر و بسیجیان رسانه کار را تعطیل نکرده و تنها عرصه فعالیت خود را تغییر دادند و با حضور در فضای مجازی به رسالت خود عمل کردند.

للگانی با اشاره به اینکه رسانه‌های جمعی به ترویج آموزش‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک در اجتماعات و لزوم ماندن در خانه پرداختند، اضافه کرد: مطبوعات مکتوب و غیرمکتوب در جنگ رسانه‌ای دشمن نقش موثری ایفا کردند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه با توجه به کاهش درآمد و منبع مالی با شرکت در طرح خبرنگاران همدل کمک شایانی به نیازمندان کردند، افزود: بسیج رسانه با حضور در واحدهای تولیدی استان و بیان مشکلات آن‌ها گام موثری در راه‌اندازی مجدد اشتغال داشتند.

رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رسانه‌ها با پیوستن به گروه‌های جهادی و تلاش شبانه‌روزی در تولید ماسک قدم‌های بزرگی در این مسیر برداشتند.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها در تهییج افکارعمومی و جمع‌آوری مشارکت‌‌ عمومی طرح مواسات نقش موثری داشتند.

للگانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: رسانه‌ها در مباحث خودسازی، دولت‌سازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب نقش موثری داشته و دارند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول