اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیگیری تکمیل بیمارستان مهدی‌شهر+ تصاویر

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس به همراه شماری از مسؤولان استانی و شهرستانی، تکمیل هر چه سریع‌تر بیمارستان ۸۵ تختخوابی را در مهدی‌شهر پیگیری کرد.

پیگیری تکمیل بیمارستان مهدی‌شهر+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، عباس گلرو نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز به همراه منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از بیمارستان ۸۵ تختخوابی در حال ساخت شهرستان مهدی‌شهر بازدید کرد.

در این بازدید با همراهی مسؤولان محلی شهرستان مهدی‌شهر و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و فرماندار شهرستان مهدی‌شهر، آخرین مسائل و راهکارهای تکمیل هر چه سریع‌تر بیمارستان ۸۵ تختخوابی را در مهدی‌شهر پیگیری کرد.

عملیات ساخت و تکمیل بیمارستان ۸۵ تختخوابی شهرستان مهدی‌شهر همچنان ادامه دارد و قرار این طرح امسال به بهره‌برداری برسد.

پیش‌تر، شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، سوژه‌ای با عنوان «بیمارستان نیمه تمام ۸۵ تخت‌خوابی مهدیشهر» مطرح کرده بودند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول