اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آموزش عمومی تنها راه ریشه‌کن کردن پدیده کودکان کار است / کمک نقدی در معابر مسیر درستی برای حمایت نیست

مدیرکل بهزیستی فارس گفت : آموزش و آگاه‌ بخشی عمومی به ویژه از طریق صدا و سیما برای اصلاح مسیر حمایت شهروندان از افراد نیازمند تنها راه ریشه کردن پدیده کودکان کار است.

آموزش عمومی تنها راه ریشه‌کن کردن پدیده کودکان کار است / کمک نقدی در معابر مسیر درستی برای حمایت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از اداره‌کل بهزیستی فارس، محمدصادق کشفی نژاد در گفت‌وگو با برنامه رادیویی میزگرد هفته، با بیان اینکه کمک نقدی خانواده ها به کودکان در چهارراه‌ها و معابر یک انگیزه و مشوق برای ادامه این معضل و تقویت این پدیده است، اظهار داشت : وقتی که مردم آگاه شوند و مسیر کمک به این افراد در مسیر درست قرار گیرد قطعا رشد این پدیده متوقف خواهد شد.

وی بازگشت تعداد قابل توجهی از خانواده ها و کودکان پس از حمایت و ایجاد اشتغال از سوی اداره کل بهزیستی به تکدی گری در چهارراه ها و معابر را مصداق بارز مسیر نادرست کمک مردمان انسان دوست ایران زمین و شهر شیراز برای حمایت از این افراد عنوان و تصریح کرد : آگاهی بخش عمومی و کمک مردم از راه صحیح همراه با برنامه‌ریزی و اقدامات میدانی دستگاه‌های متولی برای جمع اوری و ساماندهی کودکان کار مهم‌ترین راه ریشه کن کردن این پدیده است.

بانک اطلاعاتی کودکان کار از طریق اسکن عنبیه تشکیل می شود

مدیرکل بهزیستی فارس از تشکیل بانک اطلاعات کودکان کار از طریق سیستم اسکن عنبیه خبر داد.
محمدصادق کشفی نژاد با بیان اینکه کودکان پس از جمع‌آوری  از سوی شهرداری و تحویل به بهزیستی از طریق سیستم اسکن عنبیه شناسنامه دار می شوند، اظهار داشت : این روش بهترین راه ثبت اطلاعات کودکان و شناسایی افراد جدید است.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول