اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جوانانی که زندگی بانوان موفق را با مستند روایت می‌کنند+تصاویر

نهضت اجتماعی جوانان و مدیر مرکز نوآوری اجتماعی و نیکوکاری ایران بان نو در جمع ۵۰ نفر از بانوان هنرمند استان اصفهان از ساخت مستند 60 قسمتی راجع به بانوان کارآفرین موفق کشور و پخش آن از یکی از برنامه‌های پربازدید تلویزیون خبر داد.

جوانانی که زندگی بانوان موفق را با مستند روایت می‌کنند+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کارآفرینی، ایجاد شغل، کسب درآمد، بروز خلاقیت و خلق نوآوری واژه‌هایی هستند که برای محقق شدن آن‌ها، جدای از استعداد، توانمندی، ابتکار و... نیاز به حمایت، هدایت، تبلیغات و بازاریابی وجود دارد.

این نیازها زمانی جدی‌تر خواهد بود که جامعه مخاطب، بانوان باشند، چراکه به دلیل نقش مادری، همسری و مدیریت خانه شاید زمان و توان کافی برای پرداختن به این موضوعات را نداشته باشند، از طرف دیگر تجربه لازم در برخی از ایشان وجود ندارد.

از همین روی شبکه بانوان کارآفرین با هدف شناسایی و توانمندسازی و معرفی الگوهای موفق بانوان در ۲۱ استان به فعالیت پرداخته و در زمینه‌های گوناگون آموزشی و همچنین حمایتی به بانوان خدمات رسانی می‌کند.

 

طیبه دین محمدی مسؤول نهضت اجتماعی جوانان و مدیر مرکز نوآوری اجتماعی و نیکوکاری ایران بان نو در جمع ۵۰ نفر از بانوان هنرمند استان اصفهان از ساخت مستند ۶۰ قسمتی راجع به بانوان کارآفرین موفق کشور و پخش آن از یکی از برنامه‌های پربازدید تلویزیون خبر داد.

 قابل‌ذکر است شبکه بانوان کارآفرین در بیست و یک استان شکل گرفته و تا سطح شهرستان با شناسایی و توانمندسازی و معرفی الگوهای موفق بانوان و حمایت بازاریابی و رسانه‌ای برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

 گفتنی است، راه‌اندازی نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های استانی و همچنین فرهنگسراها و خانه‌های کارآفرینی در حوزه کسب و کارهای خانگی جزو اولویت فعالیت‌های این مجموعه است.

در این شبکه بحث آموزش‌های عمومی برای کسب‌ و کار بانوان، چگونگی هم‌افزایی و شبکه‌سازی و خوشه سازی فعالین و تشکیل شتاب‌دهنده‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول