اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

چرا جاده دزفول به شوشتر دوبانده نمی‌شود؟

چندماه پیش نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس خبر داد که اعتباری برای دوبانده کردن جاده دزفول به شوشتر اختصاص داده شده است اما هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

چرا جاده دزفول به شوشتر دوبانده نمی‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، جاده دزفول به شوشتر یکی از جاده‌های حادثه‌خیز استان است که هرساله شاهد تصادفات و حادثه‌های رانندگی در این جاده هستیم.

بعد از تصادف مینی‌بوس صالح‌شهر در این جاده که با تریلی که متاسفانه در آن تصادف ۱۲ دانشجوی صالح‌شهری و چندنفر از مردم عادی، جان‌باختند نماینده وقت دزفول وعده دوبانده کردن جاده را از دزفول تا صالح‌شهر داد که تا عملیات خاک‌ریزی پیش رفت اما بعد پروژه متوقف شد.

از دزفول تا ورودی صالح‌شهر جاده تک‌باند و دوطرفه است، از ورودی تا خروجی صالح‌شهر جاده چهار کیلومتر دوبانده است سپس جاده دوباره تک‌باند می‌شود تا سه‌راهی گتوند که از سه‌راهی تا شوشتر جاده دوبانده است.

بدین ترتیب تقریبا ۲۵ کیلومتر از جاده دزفول به شوشتر دوبانده نیست که اتفاقات در این ۲۵ کیلومتر می‌افتند.

سهراب گیلانی نماینده مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، در جلسه‌ای که با اصحاب رسانه  در چهاردهم‌ خرداد ماه ٩٩ داشت، اظهار کرد: ۵۲ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های شوشتر و گتوند از جمله پروژه دوبانده کردن جاده دزفول به شوشتر‌، اعتبار تخصیص داده شده است، این پروژه ملی است و وزارت وظیفه دوبانده کردن جاده را دارد.

گیلانی تصریح کرد: باتوجه به اینکه اعتبار هم اختصاص داده شده اما چرا شروع به ساخت نمی‌کنند ماهم نمیدانیم که پیگیر این قضیه هستیم.

حال بعد از گذشت چندماه از اعلام این خبر، هنوز هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است.

این جاده از جاده‌های ترانزیتی و پرتردد استان است و وجود شرکت‌های مختلف و طبیعت زیبای در طول مسیر، تردد خودرو‌های سنگین و سبک را بیشتر کرده است، در فصل‌های زمستان و بهار، خصوصا فصل بهار شاهد سفر گردشگران زیادی به این منطقه هستیم که از این جاده تردد می‌کنند و انتظار می‌رود مسؤولان توجه‌‌ ویژه‌ای به موضوع دوبانده کردن این جاده داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول