اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

امیدواری استاندار کردستان به بازگشایی بازارچه‌های مرزی/سهم مرزنشینان از فروش سوخت واریز می‌شود

استاندار کردستان گفت: اتفاقات خوبی در راستای ساماندهی بازارچه‌های مرزی در کردستان شکل گرفته که امیدواریم جز نخستین استان‌هایی باشیم که بازگشایی و فعال‌سازی بازارچه‌ها را شاهد باشیم.

امیدواری استاندار کردستان به بازگشایی بازارچه‌های مرزی/سهم مرزنشینان از فروش سوخت واریز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: قاچاق دارو با توجه به شرایط تحریمی که در کشور وجود دارد یکی از موارد و مشکلات نگران‌کننده است.

استاندار کردستان افزود: از نیروی انتظامی و مرزبانی انتظار داریم در بحث قاچاق دارو با تلاش و جدیت بیشتری عمل کنند.

مرادنیا خاطرنشان کرد: موضوع قاچاق دارو باید به صورت جدی دیده شود و از سایر اقلام متفاوت‌تر آن را ببینیم.

وی در مورد موضوع سوخت کامیون‌ها و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، گفت: در این خصوص به نحوی کوتاهی شده است باید برابر با طرح پایش در استان عمل شود تا مشکلی برای قشر زحمت‌کش در این زمینه پیش نیاید.

استاندار کردستان تصریح کرد: سهم مرزنشینان از فروش سوخت به سازمان هدفمندی واریز شده و به زودی به حساب مرزنشینان وایز می‌شود.

مرادنیا خاطرنشان کرد: شرکت نفت براساس سهمیه‌بندی که وجود دارد محاسبه و به حساب سازمان هدف‌مندی واریز می‌شود و سازمان هدفمندی نیز کارت‌های مرزنشینان را شارژ می‌کند.

وی گفت: اتفاقات خوبی هم در راستای ساماندهی بازارچه‌های مرزی در کردستان شکل گرفته که امیدواریم جز نخستین استان‌هایی باشیم که بازگشایی و فعال‌سازی بازارچه‌ها را شاهد باشیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: اگر با این روند پیش برود در صورت اخذ مجوز تجمیعی امیدواریم بتوانیم بازارچه‌های مرزی را فعال کنیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول