اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توجه به شادابی و سلامت مردم؛ در دستور کار شهرداری‌های سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: توجه به شادابی و سلامت مردم در دستور کار شهرداری‌های استان سمنان قرار داشته و پیست دوچرخه‌سواری و جاده سلامت ایجادشده در شهمیرزاد نیز در همین راستاست.

توجه به شادابی و سلامت مردم؛ در دستور کار شهرداری‌های سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، منوچهر فخری ظهر امروز در آیین افتتاح پیست دوچرخه‌سواری و مسیر پیاده‌روی سلامت و همچنین بازارچه شهمیرزاد به نام و یاد شهید مدافع سلامت، دکتر «عبدالرضا رودباری» با قدردانی از زحمات شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد اظهار کرد: چندین پروژه تاکنون در شهر شهمیرزاد به بهره‌برداری رسیده و امروز شاهد بهره‌برداری از دو طرحی بودیم که نیاز و ضرورت این شهر بود.

او ادامه داد: این پروژه‌ها گستره قابل‌توجهی در شهر را در برمی‌گیرد و شهرداری‌ها به‌نوعی مسؤول عمران، آبادانی، فضای سبز، فرهنگ، اجتماع، سیاست و همه مواردی هستند که مردم به آنها نیاز دارند و هدف نهایی در همه پروژه‌ها، ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: وقتی تلاش همه مسؤولان در کنار هم قرار می‌گیرد، بستر خدمت‌رسانی به مردم را فراهم می‌کند.

فخری بیان کرد: توجه به شادابی و سلامت مردم در دستور کار شهرداری‌ها قرار داشته و پیست دوچرخه‌سواری و جاده سلامت ایجادشده در شهمیرزاد نیز در همین راستا افتتاح شده است.

او ادامه داد: ایجاد شور و نشاط و توجه به سلامت در شهرها از جمله موارد مهمی است که باید به آن توجه شود و مردم از طرح‌های این بخش بهره‌مند شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: پروژه‌های امروز به نام شهید سلامت، دکتر رودباری مزین شده و تاریخ هرگز نام و یاد سربازان سلامت را فراموش نخواهد کرد و مجاهدت‌های آنها را به یاد خواهد داشت.

فخری افزود: تاریخ ثبت خواهد کرد که چگونه شهدای سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا ازجان‌گذشتگی و ایثار کردند و شهدای زیادی در کشورمان تقدیم این بخش شده است.

او گفت: شهدای مدافع سلامت نیز همانند دیگر شهدا در قله‌های بلند تاریخ سرافراز خواهند بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: در ۶ ماه گذشته، سه بار از پروژه‌های شهری شهمیرزاد بازدید شده و این فضای آراسته در بازارچه این شهر باید به برندی برای معرفی و ارائه محصولات شهمیرزادی تبدیل شود.

پیست دوچرخه‌سواری و مسیر پیاده‌روی سلامت و همچنین بازارچه شهمیرزاد ظهر امروز به نام و یاد شهید مدافع سلامت، دکتر «عبدالرضا رودباری» افتتاح شد.

این پروژه‌ها با حضور عباس گلرو نماینده مردم سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، معاون امور عمرانی استاندار سمنان، مدیرعامل اتحادیه حمل‌ونقل سراسر کشور و شماری از مسؤولان و مدیران استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول