اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار جلالی: عرصه سایبری میدان جدید مجاهدت ناجا در ارتقای امنیت و آرامش اجتماعی است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیام خود به مناسبت روز نیروی انتظامی، عرصه سایبری را میدان جدید مجاهدت ناجا در ارتقای امنیت و آرامش اجتماعی عنوان کرد.

سردار جلالی: عرصه سایبری میدان جدید مجاهدت ناجا در ارتقای امنیت و آرامش اجتماعی است

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت ۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر گرامی، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان برقراری نظم، امنیت و آرامش اجتماعی در سال های اخیر توفیقات متعددی را کسب کرده که موجب شده است این مجموعه در چشم مردم عزیز و قابل اعتماد باشد. سرمایه اجتماعی که امروز حامی ناجاست یک ذخیره گرانقدر برای کشور و به ویژه نیروهای مسلح و نتیجه سالها تلاش هوشمندانه و مجاهدت خالصانه است. به زعم ما امروز دستهای پشت پرده ای درکار است تا این سرمایه اجتماعی را تضعیف کرده و اقتدار ناجا را در پیش چشم مردم  تضعیف نماید و در نهایت به امنیت عمومی کشور صدمه وارد کند. امنیتی که با خون شهدا به دست آمده است و  ارزش آن با هیچ دستاورد دیگری قابل مقایسه نیست.

از سوی دیگر امروز رسالت بزرگ دیگری در پیش روی سبزپوشان نیروی انتظامی است و آن تقویت نظم، امنیت و آرامش عمومی در فضای سایبری است که بخش عمده ای از ساحت های فردی و اجتماعی کشور را تحت تاثیر قرار داده است.بی شک بدون این امنیت و آرامش امکان بهره برداری از فرصت های بزرگ فضای سایبری وجود نخواهد داشت.

سازمان پدافند غیرعامل کشور منطبق بر الگوی دفاع کامل و جامع و در راستای ارتقای نقش های راهبردی در تولید امنیت، صیانت و حفاظت از مردم با نیروی پراقتدار انتظامی تکالیف و ماموریت های مشترکی داشته که عملیاتی سازی آنها را به جد در دستور کار دارد.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشان نیروی انتظامی به ویژه سردار شهید خدا کرم فرمانده دلیر ناحیه انتظامی سیستان و بلوچستان، به همه دلاورمردان ناجا خداقوت گفته و برای آنهایی که پاسداران بی ادعای امنیت و آرامش اجتماعی کشور هستند از خداوند منان توفیق خدمت و عافیت مسألت دارم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول