اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تسریع تکمیل قطعه یک آزادراه تبریز- زنجان ازسمت ورودی تبریز

معاون فنی و اجرایی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای بر تسریع تکمیل قطعه یک آزادراه تبریز- زنجان ازسمت ورودی تبریز تاکید کرد.

تسریع تکمیل قطعه یک آزادراه تبریز- زنجان ازسمت ورودی تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، خداد مقبلی در بازدید از استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: تکمیل قطعه یک آزاد راه تبریز- زنجان در20 کیلومتر اول این آزادراه از ورودی تبریز تسریع می‌شود.

وی گفت: تکمیل رمپ های پل اول ورودی این آزاد راه از سمت تبریز و همچنین تکمیل تونل های شیبلی توسط شرکت آزاد راه تبریز - زنجان از دیگر مواردی که باید مدنظر قرار گیرد.

همچنین در این بازدید از پروژه های بهسازی و روکش آسفالت آزاد راه تبریز - زنجان بر رفع مشکلات پیمانکار این پروژه برای ادامه اجرای عملیات بهسازی تاکیدکرد.

معاون فنی و اجرایی سازمان در این برنامه به همراه مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و معاون بهره برداری شرکت ساخت و توسعه آزاد‌راه‌ها از روند اجرایی احداث بزرگراه تبریز - ارومیه به منظور بررسی و احصا مسائل و مشکلات این پروژه و ایمن سازی محور نیز بازدید کرد.

مقبلی همچنین از عملیات بهسازی محورمیانه –هشترود و عملیات اصلاح نقاط پر تصادف محورهای روستایی شهرستان میانه بازدیدکرد.

در این بازدید مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی, معاون بهره برداری شرکت ساخت و توسعه آزادراه‌ها و مدیرعامل شرکت آزادراه تبریز- زنجان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول