اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل تراکتور: علاقه زیادی به استفاده از بازیکنان جوان دارم/حاج صفی، شجاعی و دژاگه به زودی به تمرینات اضافه می‌شوند

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: اگر بتوانیم تیم فعلی تراکتور را با وجود جدایی برخی از بازیکنان که به صورت قانونی از این تیم جدا شده‌اند حفظ و آن را تقویت کنیم، می‌توانیم فصل خوبی داشته باشیم.

مدیرعامل تراکتور: علاقه زیادی به استفاده از بازیکنان جوان دارم/حاج صفی، شجاعی و دژاگه به زودی به تمرینات اضافه می‌شوند

محمد علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در باره آخرین وضعیت جدایی ایمان سلیمی از تراکتور و حضور وی در یک تیم یونانی اظهار داشت: سلیمی یک فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد، اما مشکلی برای جدایی نداشت. مذاکراتی با خودم انجام داد و با وجود علاقه‌ای که برای ماندن وی و کمکش به تراکتور داشتم، دوست نداشتم جلوی پیشرفت این بازیکن را بگیرم.

وی افزود: سلیمی باید مبلغی که حدود 70 درصد قراردادش با تراکتور در لیگ نوزدهم است به ما پرداخت کند. باشگاه هم نامه‌ای به وی داد تا در صورت تمایلش به جدایی این بند را عملیاتی کند. در نهایت هم این کار انجام شد و برای سلیمی آرزوی موفقیت دارم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره ادامه حضور مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و اشکان دژاگه در این تیم توضیح داد: اشکان دژاگه اکنون در آلمان حضور دارد و احسان حاج صفی هم در اردوی تیم ملی است. با رفع برخی موانع آنها و مسعود شجاعی به زودی در تمرینات ما شرکت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. شجاعی هم به سفری رفته و به زودی در تمرینات تراکتور حاضر می‌شود.

علیپور در باره این که آیا حسن آذرنیا به جز مدیر تیم قرار است در سمت معاونت ورزشی باشگاه نیز فعالیت داشته باشد، گفت: این گونه نیست و آذرنیا تنها به عنوان سرپرست تیم تراکتور انتخاب شده است.

وی درباره استعفای میر معصوم سهرابی از معاونت ورزشی و عضویت هیأت مدیره باشگاه تراکتور افزود: سهرابی فرد شریف و قابل احترامی است. هر کسی شرایط اخلاقی خاصی دارد. پس از این که مراسم معارفه ام برگزار شد از سهرابی درخواست کردم در این باشگاه با من همکاری کند. وی فرد خوبی است. یک ساعت با سهرابی صحبت کرده و احساس کردم تصمیم مرا پذیرفت.‌‌ با این وجود اعلام کرد که می‌خواهم استخاره گرفته و سپس پاسخ نهایی‌ام را بدهم. به وی گفتم استخاره برای بحثی است که آن طرف ماجرا را ندانید. مدیرعامل تراکتور بوده‌ای و فکر کن همچنان در این باشگاه هستی. من هم آدمی نیستم که بگویم افراد باید کجا و چگونه بنشینند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اظهار داشت: خود زنوزی هم از من درخواست کرد سهرابی با توجه به زحمات و اخلاق خوبش در تراکتور حفظ شود. ضمن این که وی در امور اجرایی ورزش تبریز هم سابقه خوبی دارد. یک درصد هم فکر نمی‌کردم سهرابی قصد جدایی داشته باشد، اما ناگهان دیدم با انتشار یک متن کاملا محترمانه‌ در فضای مجازی از ادامه فعالیت در تراکتور انصراف داده است. هر چه هم با سهرابی برای تغییر نظر وی تماس گرفتم نتوانستم با وی صحبت کنم. در کل سهرابی فرد زحمتکشی است و خود زنوزی هم تمایلی به جدایی وی ندارد.

علیپور درباره آخرین وضعیت جذب بازیکنان برای باشگاه تراکتور گفت: علاقه زیادی به استفاده از بازیکنان جوان در تیم تراکتور دارم زیرا در این زمینه تجربه خوبی در نفت تهران دارم. ضمن این که من دیر به تراکتور اضافه شدم که در این موضوع هم خودم مسؤول هستم. اگر بتوانیم تیم فعلی تراکتور را با وجود جدایی برخی از بازیکنان که به صورت قانونی از این تیم جدا شده‌اند حفظ و آن را تقویت کنیم، می‌توانیم فصل خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: همزمان با این موضوع به سبک و سیاق قبلی خودم عمل کرده و برخی بازیکنان 16 تا 18 ساله را کاندیدا کرده‌ایم تا مسیری که در نفت تهران طی کرده‌ام در تراکتور هم ادامه بدهم. این که تا کجا موفق بشویم را خدا می‌داند زیرا تراکتور تیم پرهواداری است و این که آنها تا چه اندازه به ما زمان بدهند و آیا اصلاً زمانی برای میدان دادن به جوان‌ها در اختیار ما می‌گذارند بستگی به شرایط دارد. همه هواداران عاشق تراکتور هستند اما ادبیاتشان و طرز دیدگاه‌های آنان با هم تغییر دارد. اکنون هم قصد داریم تمام بازیکنان جدیدمان را تا جایی که می‌شود در یک زمان معرفی کنیم، زیرا در غیر این صورت فضا به شکلی می‌شود که امکان دارد باشگاه اذیت شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول