اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تفکیک جنسیتی در ادارات لازم‌الاجراست

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در برخی از ادارات مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تفکیک جنسیتی به خوبی رعایت نشده که طبق این مصوبه لازم‌الاجرا اقایان و خانم‌ها نباید کنار هم کار کنند.

تفکیک جنسیتی در ادارات لازم‌الاجراست

ب‍ه گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در ارزیابی عملکرد مشارکت جدی داشته باشند و پس از اعلام دستگاه‌های برتر و برگزاری جشنواره شهید رجایی گلایه‌مند نشوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: دستگاه‌های اجرایی استان برای انجام مراحل ارزیابی زمان مناسب اختصاص داده و در مرحله اولیه ارزیابی، مستندات لازم را کارشناسان مربوطه در دستگاه ارائه و موارد را پیگیری و بررسی کنند.

وی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی لازم در زمینه نحوه امتیازدهی و ارزیابی براساس ارائه مستندات به دستگاه‌ها صورت گیرد.

این مسؤول تصریح کرد: مکاتبه‌ای با وزارتخانه یا سازمان مربوط در خصوص دستگاه‌های اجرایی که در ارزیابی مشارکت نکرده‌اند انجام شود که ضمن تذکر به این دستگاه‌ها، دستور بررسی علت عدم مشارکت داده شود.

عباسی بیان داشت: در برخی از ادارات مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تفکیک جنسیتی به خوبی رعایت نشده که باید این موضوع بررسی شود.

وی اضافه کرد: طرح تفکیک جنسیتی در جاهایی گریزناپذیر است و آقایان و خانم‌ها باید کنار هم کار کنند ولی طبیعتا اگر این تفکیک به صورت منطقی اتفاق بیفتد قطعا بهتر خواهد بود.

انتهایپیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول