اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هماهنگی الحشد الشعبی با منطقه کردستان عراق برای مبارزه با داعش

رئیس سازمان الحشد الشعبی و رئیس منطقه کردستان عراق در دیدار با یکدیگر بر هماهنگی مشترک برای مبارزه با بقایای داعش تاکید کردند و به دنبال آن نیروهای الحشد الشعبی دو مخفیگاه داعش را در کرکوک منهدم کردند.

هماهنگی الحشد الشعبی با منطقه کردستان عراق برای مبارزه با داعش

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «مسرور بارزانی» نخست وزیر منطقه کردستان عراق، «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی و «عبدالامیر یار الله» رئیس ستاد ارتش عراق بر اهمیت هماهنگی مشترک برای مقابله با گروهک تروریستی داعش تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر کردستان عراق در بیانیه‌ای گفت: بارزانی امروز میزبان فالح الفیاض و عبدالامیر یار الله بود که طی نشست با آنها تحولات اوضاع در عرصه عراق و منطقه مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

در این دیدار بر اهمیت هماهنگی مشترک برای مقابله با داعش به خصوص در مناطق خارج از کنترل اداره منطقه کردستان عراق(مناطق مورد مناقشه) تاکید شد.

شرکت کنندگان در این نشست بر اهمیت حل مشکلات باقیمانده میان منطقه کردستان عراق و دولت فدرال بر اساس قانون اساسی تاکید کردند.
نیروهای تیپ ۱۶ الحشد الشعبی روز یکشنبه دو مخفیگاه بقایای داعش را در جنوب غرب کرکوک در هم کوبیدند.

الحشد الشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروی مشترکی از تیپ 16 الحشد الشعبی و پلیس فدرال عراق امروز طی عملیات جستجو در روستای باجوان، قره تپه و کومبتلر و تعقیب بقایای داعش دو مخفیگاه تروریست‌ها را منهدم کردند.

در این بیانیه آمده است که عملیات برای حفظ امنیت و سلامت استان کرکوک به شکل روزانه ادامه دارد.
انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول