اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اخلاقی «مدیر برتر پایانه‌های کشور» در دوران مبارزه با کرونا انتخاب شد

حسین اخلاقی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، از سوی اتحادیه سازمان‌های پایانه های مسافربری شهرداری‌ها و سازمان شهرداری‌های کشور بعنوان سازمان برتر در بحث مبارزه با بیماری کرونا انتخاب شد.

اخلاقی «مدیر برتر پایانه‌های کشور» در دوران مبارزه با کرونا انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین اخلاقی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، با توجه به شاخص های تعیین شده در بحث مقابله با گسترش بیماری کرونا در پایانه های کشور، و کسب امتیاز بیشتر بین سازمانهای پایانه های مسافربری شهرداریها، مدیر برتر کشور شد.

بر اساس این گزارش اتحادیه سازمانهای پایانه های مسافربری کشور، طبق گزارش دریافتی از عملکرد روسای سازمانها، مدیران برتر و نمونه را معرفی کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس، با دریافت لوح تقدیر از سوی مهدی جمالی‌نژاد معاون و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، این عنوان را برای شهرداری بندرعباس کسب کرد.

در بخشی از متن لوح تقدیر دکتر حسین اخلاقی، ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس آمده است:
 
در ایام مبارزه مجاهدانه با ویروس منحوس کووید۱۹ (کرونا) که پایین بودن آمار مبتلایان در حوزه پر تردد و حساس پایانه‌های مسافربری شهرداری، نشانه تلاش صادقانه و خالصانه آن مجموعه خدوم و تلاش‌گر می باشد، نویدبخش شکوفایی و توسعه دوباره صنعت حمل و نقل و صنعت گردشگری توامان خواهد بود لذا صمیمانه از همت و مساعی هوشمندانه شما در این عرصه تشکر نموده و این لوح سپاس را تقدیم می‌کنیم.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول