اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

لزوم از سرگیری برنامه‌های ستاد امر به معروف در یزد

امام جمعه یزد بر ضرورت مدون و پویا شدن فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این استان تاکید کرد و گفت: برنامه های تدوین شده در ستاد امر به معروف و نهی از منکراستان باید از سرگرفته شوند.

لزوم از سرگیری برنامه‌های ستاد امر به معروف در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در زمینه پیگیری برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری به وجود آمده است، اظهار کرد این فعالیت‌ها باید به شکلی مدون و برنامه ریزی شده از سرگرفته شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده توسط حجت الاسلام علی گندمی به عنوان دبیر قبلی این ستاد در استان یزد، افزود: حجت الاسلام صانعی نیروی جوانی است که امیدواریم بتواند در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیز موفق عمل کند.

امام جمعه یزد از مدیران استان و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد خواست تا به صورت مستمر و منظم در جلسات حضور داشته و نسبت به اجرایی شدن مصوبات اقدام کنند.

حجت الاسلام علی گندمی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر و دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکردر استان یزد، گفت: در ستاد امر به معروف استان یزد فعالیت‌هایی در زمینه آموزش، شوراهای امر به معروف و اتحادیه اصناف با همکاری سپاه الغدیر و نیروی انتظامی انجام شد که امیدواریم این برنامه ها طبق برنامه ریزی انجام شده، استمرار یابد.

وی اظهار امیدواری کرد: همگان بتوانیم در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به نحوی عمل کنیم که در روز قیامت افتخار خدمت در این حوزه و خارج کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر از مهجوریت و مظلومیت را داشته باشیم.

حجت الاسلام ابوذر صانعی، دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد نیز در این مراسم با تاکید بر این‌که امر به معروف و نهی از منکر نیاز به حمایت دارد و اگر حمایت نشود، اهداف آن محقق نخواهد شد، تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید یک ستاد انقلابی و مستحکم باشد تا کار به پیش برود.

وی افزود: این ستاد از شتاب زدگی و تصمیم‌های عجولانه پرهیز خواهد کرد و کار علمی و با حکمت بر مدار فرهنگ سازی و آموزش را پیش خواهد برد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد خاطرنشان کرد: وظیفه این ستاد در مرحله اول فرهنگ سازی و بعد حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر است و آموزش نیز به شکل تخصصی ارائه خواهد شد.

صانعی گفت: مسئولان در ادارات خود، روحانیون در منابر و عموم جامعه نیز توسط گروه‌های جهادی بتوانند فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر را فراگیر و احیا کنند.

انتهای پیام/ر
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول