اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نهادینه‌سازی محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در اولویت ناجا است

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: نهادینه‌سازی محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در اولویت ناجا است.

نهادینه‌سازی محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در اولویت ناجا است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی آزادی صبح امروز در نشست با رئیس ستاد اجرایی جنبش بیانیه گام دوم انقلاب در کشور و اعضا این جنبش اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است مسیری راه گشا و چراغ راه آینده کشور محسوب می‌شود که باید با جدیت تمام سرلوحه اقدامات اجرایی متولیان امور قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از جمله دستگاه‌های پیشتاز در امر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، تصریح کرد: نهادینه‌سازی محورهای هفتگانه این بیانیه در اولویت ناجا است که با تدوین سند راهبردی و ترسیم نقشه راه ضمن گفتمان سازی، مسئول سازی، ارتقاء باورمندی و مشارکت افزایی از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود درون و برون سازمانی برای تحقق این مهم استفاده می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به نقشه راه مدیریت بیانیه گام دوم انقلاب بای تلاش شود تا در زمینه‌های مختلف از جمله علم پژوهش، معنویت اخلاق، اقتصاد، سبک زندگی و تحقق عدالت اجتماعی منطبق با الگوی اسلامی ایرانی و برنامه‌های راهبردی کلان ابلاغی با استفاده از ظرفیت‌های بسیار خوب موجود استفاده شود.
معاشر رئیس ستاد اجرایی جنبش بیانیه گام دوم انقلاب در کشور نیز در این نشست اقدامات انجام شده انتظامی استان در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را قابل تحسین دانست و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسیر حرکت به سمت رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی است و می‌تواند زمینه‌ساز همکارهای بیش از پیش رده‌های تحقیقاتی در مسیر تمدن نوین اسلامی مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشد.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول