اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بهسازی جاده فرودگاه دشت‌ناز در انتظار بودجه وعده داده شده نوبخت

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: در آخرین پیگیری که چهارشنبه هفته گذشته انجام دادیم اعتباری از محل سفر نوبخت به مازندران دریافت نکردیم.

بهسازی جاده فرودگاه دشت‌ناز در انتظار بودجه وعده داده شده نوبخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه مردادماه سال جاری به مازندران سفر کرد.

نوبخت در سفر دو روزه‌اش به مازندران، ۱۹۷۷ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد.

اولین برنامه بازدید نوبخت در سفر دو روزه‌اش به مازندران حضور در محل اجرای جاده دسترسی فرودگاه دشت‌ناز بود که  پس از سفر معاون رئیس‌جمهور سعدالله وطن‌خواه به خبرنگار فارس، گفت: قرار شد اعتبار برای بهسازی و نوسازی جاده تامین شود.

درباره آخرین وضعیت تخصیص این اعتبار و پیگیری‌های انجام شده مدیرکل فرودگاه‌های مازندران طی گفت‌وگویی گفت: براساس جلسه‌ای برگزار شده مکاتباتی هم داشتیم و صورتجلسه‌ای در استان هم در این ارتباط تنظیم شده است.

وی تصریح کرد: در این صورتجلسه به ما اعلام شده که مقرر شده ۱۰ میلیارد تومان برای راه دسترسی فرودگاه اعتبار مصوب شده است ولی با پیگیری‌های که تا هفته گذشته داشتیم با ما پاسخ دادند که خبری از بودجه نیست.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران اضافه کرد: ما باید این موضوع را از مسؤولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران و اداره کل راه و شهرسازی استان پیگیری کنیم که تا چهارشنبه هفته گذشته به ما پاسخ دادند که هنوز اعتباری ابلاغ نشده است.

وی با اعلام اینکه میزان نیازمندی‌های اعتباری فرودگاه‌های استان که در سفر نوبخت به مازندران درخواست دادیم ۲۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: این اعتبار برای جاده‌های دسترسی روستایی که تحت شعاع‌های این پروژه قرار می‌گیرد و همچنین بلوار جوادالائمه که از جاده ساری به نکا منشعب می‌شود، بحث ایمن‌سازی و روشنایی آن باید عملیاتی شود که طی نامه‌ای به ما ابلاغ شده که با ۱۰ میلیارد تومان آن موافقت و مصوب شده است.

وطن‌خواه اضافه کرد: این طرح در صورتی بودجه دریافت کند که تا پایان سال تخصیص و اجرا شود.

به گزارش فارس، میزان اعتبار اختصاص داده شده از سفر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور به مازندران ۱۹۹۷ میلیارد تومان بود که برای بیشتر طرح‌های فرصت زمانی بهره‌برداری تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری و پایان سال را تعیین کردند.

تکمیل پروژه تالار مرکزی شهر که در گذشته به نام مرحوم کردان نامگذاری شده بود،کتابخانه مرکزی شهر،تامین اعتبار بیمارستان ۳۷۰ تختخوابی، تکمیل سالن ورزشی ۶ هزار نفره،تخصیص اعتبار نیروگاه زباله سوز ساری،تامین اعتبار ساخت بیمارستان ماهفروجک ساری،بیمارستان ۲۳۷ تختخوابی جایگزین رازی قائمشهر،طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف در بابل، فرودگاه در دست ساخت بیشه کلا محمودآباد، پل در دست اجرای شیرگاه شهرستان سوادکوه،ورزشگاه وطنی قائمشهر،سد لاستیکی سرخرود محمودآباد و کمربندی نور ـ رویان از جمله پروژه‌های بود که در سفر نوبخت به مازندران قول تامین اعتبار داده شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول