اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

کدام سخنرانان و مداحان به کربلا رفتند

کارگروه برنامه‌ریزی مراسم اربعین حسینی و کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، جمعی از سخنرانان و مداحان را برای اجرای برنامه‌ها و مجالس عزاداری در قالب رسانه‌ای به منظور پخش از رسانه ملی حضور خواهند داشت.

کدام سخنرانان و مداحان به کربلا رفتند

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، کارگروه برنامه‌ریزی مراسم اربعین حسینی و کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین امسال با توجه به عدم حضور زائران ایرانی به دلیل شیوع ویروس کرونا در راهپیمایی عظیم اربعین برنامه‌هایی تدارک دیده و در این راستا جمعی از سخنرانان و مداحان شامل حجج‌اسلام علیرضا پناهیان، جواد محمدزمانی و علیرضا سعیدیان و مداحان شامل مجتبی رمضانی، علی مهدوی‌نژاد، مهدی سروری، حسن شالبافان و امیر عباسی برای اجرای برنامه‌ها و مجالس عزاداری در قاب رسانه‌ در کربلا و مسیر پیاده‌روی حضور خواهند داشت.

این سخنرانان و مداحان امشب سه برنامه خواهند داشت که از شبکه‌های دو و قرآن سیما پخش زنده می‌شود. ابتدا از ساعت ۱۳:۳۰ حجت‌الاسلام علی سعیدیان سخنرانی و امیر عباسی مرثیه‌خوانی می‌کند که این مراسم از کربلای معلی به صورت زنده در شبکه قرآن پخش می‌شود.

 

همچنین از ساعت ۱۴ نیز بنا بود ابتدا حجت‌الاسلام پناهیان سخنرانی داشته باشد که این برنامه تغییر کرد و حجت‌الاسلام جواد محمدزمانی سخنرانی و مهدی سروری مرثیه‌خوانی خواهند داشت که این مراسم نیز از کربلای معلی به صورت زنده در شبکه دوم سیما پخش زنده می‌شود. از ساعت ۱۹:۳۰ نیز دعا توسل با نوای مهدی سروری از شبکه قرآن سیما پخش زنده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول