اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

احداث پارکینگ در تقاطع کیوانفر-هفت تیر

مدیر منطقه سه شهرداری قم از برنامه این منطقه برای احداث پارکینگ در کوچه 13 خیابان هفت تیر و به منظور کاهش بی نظمی در تقاطع کیوانفر-هفت تیر خبر داد.

احداث پارکینگ در تقاطع کیوانفر-هفت تیر

مهرداد وزیری روحانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیش بینی 29 لکه پارکینگ در منطقه سه شهرداری قم اظهار کرد: هر یک از لکه‌ها بالای هزار متر مساحت داشت و هزینه سنگینی برای تملک این پارکینگ‌ها مورد نیاز بود.

وی با اشاره به طراحی یک برنامه اجرایی برای این موضوع افزود: سه پارکینگ را در اولویت قرار دادیم تا کار تملک و احداث آن با جدیت پیگیری شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم اظهار کرد: اولویت اصلی کوچه 27 خیابان امام خمینی(ره) در تقاطع کیوانفر بود که 11 خانه در آن محدوده است. تلاش می‌کنیم تا آخر سال تملک این پارکینگ تمام شود تا سال آینده تمرکز را بر عملیات اجرایی بگذاریم.

به گفته وی، به محض اینکه املاک تخریب شود تبدیل به پارکینگ سطحی شده و پس از آن طرح پارکینگ طبقاتی آماده می‌شود.

روحانی با اشاره به اینکه تقاطع کیوانفر و خیابان هفت تیر از دیگر نقاط پرترافیک و پر ازدحام است خاطرنشان کرد: در کوچه 13 خیابان هفت تیر یک پارکینگ پیش بینی شده که پرونده برای آن تشکیل شده تا وارد فاز عملیاتی شویم.

وی با اشاره به برنامه برای احداث یک پارکینگ در یکی از گاراژهای قدیمی خیابان امام خمینی(ره) افزود: احداث این سه پارکینگ به همراه ساماندهی به وضعیت پارک حاشیه‌ای خیابان‌ها، نقش قابل توجهی در کاهش ترافیک خیابان امام خمینی(ره) خواهد داشت.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول