اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

نتایج کنکور فنی و حرفه‌ای ۹۹ اعلام شد

اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی ‌آزمون مقطع کاردانـی‌ پیوسته‌ و ناپیوسته نظام‌ جدید(دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی)‌ در سال‌ ۹۹ اعلام شد.

نتایج کنکور فنی و حرفه‌ای ۹۹ اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایــی‌آزمون ‌ مقطع کاردانـی‌ پیوسته‌ و ناپیوسته نظام‌ جدید (دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی)‌ در سال‌ ۹۹ اعلام شد.

بنابر اعلام‌ سازمان‌ سنجش آموزش‌ کشور متقاضیانی که‌ در آزمون‌ مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته‌ نظام‌جدید(دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1399 (اعم از رشته های تحصیلی با آزمون و  یا رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی) پذیرفته‌ شده‌اند، می توانند با مراجعه به سایت این سازمان نتایج را مشاهده کنند. 

 

متقاضیانی‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی‌ این آزمون اعلام‌ شده‌ است‌، لازم است برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام در ۱۹ مهرماه ۹۹ به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول