اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افزایش ضریب اشتغالزایی منوط به ارتقاء ظرفیت‌های تولید است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقاء ظرفیت‌های تولیدی در سایت فارس و تنوع‌بخشی به مونتاژ محصول تولیدی باید در دستور کار متولیان امر باشد تا بتوان ضریب اشتغالزایی در کارخانه ایران خودرو را افزایش داد.

افزایش ضریب اشتغالزایی منوط به ارتقاء ظرفیت‌های تولید است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت ایران خودرو فارس، جعفر قادری نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، از ایران خودرو فارس بازدید کرد.

 قادری ضمن اظهار خرسندی از حضور در سایت ایران خودرو فارس و تقدیر از مجموعه مدیران و کارکنان و کارگران خط تولید، اضافه کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در سایت فارس برای ایجاد اشتغال و توسعه زیرساخت‌های صنعتی استان نهایت استفاده را برد.

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های استانی در تامین قطعات ضروری است، تصریح کرد: افزایش تیراژ تولید و  ارتقای کیفی محصول تولیدی باید سرلوحه متولیان صنعت خودرو باشد.

وی با تاکید بر اینکه زنجیره‌های مرتبط با همدیگر به خصوص در حوزه صنعت در استان فارس باید به همدیگر وصل و مرتبط شوند، ادامه داد: ارتقای ظرفیت‌های تولیدی در سایت فارس ، تنوع بخشی به مونتاژ محصول تولیدی و ایجاد سالن رنگ و بدنه باید در دستور کار متولیان امر باشد تا بتوان ضریب اشتغالزایی در این کارخانه را افزایش داد.

 نماینده مردم شیراز و زرقان با تاکید بر اینکه با افزایش بهره‌وری و کیفیت در خط تولید می توان در جهت تحقق شعار سال گام برداشت، گفت: صنعت خودرو علاوه بر جلوگیری از خروج ارز، سبب ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار می‌گردد.

 قادری ضمن اشاره به این مطلب که از افزایش تیراژ و ارتقای کیفی  محصول تولیدی سایت فارس حمایت میکنیم، تاکید کرد: سایت ایران خودرو فارس باید به عنوان یکی از سایت‌های تابعه گروه صنعتی همچون نگینی درخشان درحوزه صنعت استان فارس بدرخشد.

 مدیرعامل ایران خودرو فارس نیز در نشستی که به همراه مدیران سایت فارس با نماینده مردم شیراز داشت، ضمن تقدیر و تشکر از حضور قادری در ایران خودرو فارس بیان کرد:  مجموعه ایران‌خودرو فارس، ظرفیت کافی برای توسعه همه حلقه‌های تولیدی خودرو را دارد و این سایت برای رسیدن  به جایگاه مطلوب الزام دارد تا برنامه های توسعه ای را دنبال نماید و این کار نیازمند حمایت همه جانبه مقامات استانی است.

علی کریمی بیان داشت در دو سال گذشته به‌دلیل تحریم و دریافت قطعات به‌صورت قطره چکانی متاسفانه با خودروهای کسری دار مواجه بودهایم و تلاش بر این است که محصولات با کیفیت با بیشترین بازدهی ارائه شود و در تحقق این مهم نهایت تلاشم این را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول