اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توزیع بیش از 80 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در استان کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از توزیع بیش از 80 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در استان خبر داد و گفت: از ابتدای تیر ماه تا پایان شهریورماه سال جاری 80میلیون و 320 هزار لیتر بنزین یورو 4 در سطح استان کردستان تامین و توزیع شده است.

توزیع بیش از  80 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در استان کردستان

عبدالله گیتی منش  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان این مطلب اظهار کرد: با پیگیر ی و برنامه‌ریزی صورت گرفته از ابتدای تیر ماه پروسه تامین و توزیع بنزین یورو 4 در سطح هفت شهرستان استان آغاز و هماهنگی برای توزیع در شهرستان‌های سقز،بانه و بیجار نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به توزیع روزانه 864 هزار لیتر بنزین یورو 4 در سطح استان افزود: سازگازی با محیط زیست،کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، افزایش راندمان سوخت خودروها، جلوگیری از فرسودگی زودهنگام قطعات از مزیت‌های بنزین یورو۴ است.

وی اعلام کرد: کاهش میزان گوگود و بنزن و اکتان بالا نسبت به بنزین معمولی که نقش بسزایی در کاهش آلاینده های زیست محیطی را دارد، از دیگر مزایایی استفاده از بنزین یورو 4 است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اضافه کرد: این میزان بنزین یورو 4 توزیعی سهمی 35 درصدی از بنزین توزیع شده در استان را شامل می‌شود.

گیتی‌منش تصریح کرد: در حال حاضر۸۲ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول