اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف محموله تریاک درعملیات مشترک پلیس استان‌های مرکزی و همدان

فرمانده انتظامی استان مرکزی، از کشف 115 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های مرکزی و فارس خبر داد.

کشف محموله تریاک درعملیات مشترک پلیس استان‌های مرکزی و همدان

سردار  حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در ادامه طرح‌های پیشگیرانه ورود مواد مخدر به استان‌های مرکزی کشور، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامی اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در انتقال مخدر به استان‌های مرکزی کشور مطلع شدند. 
 
وی اضافه کرد: با مراقبت‌های نامحسوس ماموران پلیس، مشخص شد که این فرد با یک دستگاه خودروی وانت پراید در حال جابجایی مواد مخدر است که عملیات دستگیری این فرد با هماهنگی پلیس استان فارس در دستور کار قرار گرفت. 
 
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: سرانجام پس از اتمام تحقیقات فنی و هماهنگی با دستگاه قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فیروزآباد فارس با هدایت اطلاعاتی هدفمند پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، مسیر حرکت خودروی موصوف را شناسایی کرده و در عملیاتی، موفق به توقیف خودروی تحت تعقیب و دستگیری راننده خودرو شدند.  

مفخمی شهرستانی با اشاره به کشف 115 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی توقیفی، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد. 
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی با مثبت ارزیابی کردن همکاری‌های درون سازمانی در ناجا اظهار امیدواری کرد تا در بستر مشارکت همگانی افراد جامعه و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی به تدریج شاهد ریشه کنی این بلای خانمان سوز در سطح جامعه باشیم.

سردار مفخمی در ادامه از اجرای طرح عملیاتی 2 روزه پلیس شهرستان و دستگیری 17 نفر از مخلان نظم و آرامش عمومی در مدت زمانی اجرای این طرح در این شهرستان خبر داد.  
 
وی بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان ساوه در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در زمینه مقابله با اراذل و اوباش و مخلان نظم و آرامش عمومی،‌طرحی را به مدت دو روز با هماهنگی مقام قضائی در سطح شهرستان اجرایی کردند. 
 
این مقام انتظامی با بیان شناسایی و دستگیری 17 نفر از مخلان نظم و آرامش عمومی ادامه داد: جرائم این افراد شامل شکستن شیشه و آیینه خودروها، تخریب اموال عمومی، سرقت، ایجاد مزاحمت برای افراد و اخلال در نظم و آسایش عمومی بوده است. 
 
وی با تأکید بر این که در بازجویی‌های صورت گرفته افراد دستگیر شده، به شرارت‌های گروهی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان اعتراف کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند. 
 
 انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول