اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

۱۰ صبح پنجشنبه؛ قرائت زیارت اربعین به صورت خانوادگی در منازل

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: شورای هماهنگیی از مردم دعوت می‌کند همزمان راس ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۷ مهرماه مراسم قرائت زیارت اربعین را در منازل خود به صورت خانوادگی برگزار کنند.

۱۰ صبح پنجشنبه؛ قرائت زیارت اربعین به صورت خانوادگی در منازل

نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر لغو برگزاری مراسم نمادین مراسم اربعین و تجمعات مرتبط با آن گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عمل به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر قرائت زیارت اربعین در منازل، از مردم عزیز، شریف و دلداده امام حسین (ع) دعوت می‌کند همزمان راس ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۷ مهرماه این مراسم را در منازل خود به صورت خانوادگی برگزار کنند.

وی تاکید کرد: البته پیش از این، اعلام شده بود برنامه ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد، لکن به دلیل ممنوعیت‌های اخیر در ارتباط با رشد فزاینده ویروس کرونا، برنامه‌هایی از قبل پیش بینی شده بود که منتفی شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: آنچه در ساعت ۹ مطرح بود با هماهنگی با تمامی دستگاه‌های مرتبط انجام شده بود اما با محدودیت‌های دیروز بنا شد که ساعت ۱۰ صبح این برنامه را داشته باشیم.

لطفی تصریح کرد: این برنامه از صدا و سیما هم به صورت زنده توسط مادحین پخش خواهد شد. بعلاوه اینکه با تولیت‌‌های حرم‌های شریفین، آستان قدس رضوی، حرم حضرت معصومه(س)، احمد بن موسی(ع) در شیراز و حرم عبدالعظیم حسنی(ع) در ری، هماهنگ کردیم و از آنها خواسته شد در ساعت ۱۰ صبح روز اربعین مراسم را با حضور مادحین داشته باشند تا شبکه‌های مختلف امکان پوشش متنوع را فراهم کنند.

به گزارش فارس، مراسم روز پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح روز اربعین( پنجشنبه) از مأذنه مساجد، بقاع متبرکه و سیستم‌های صوتی راهپیمایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول