اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

روحیه ایثارگری و مسئولیت‌پذیری مدافعان سلامت ستودنی است

رئیس علوم پزشکی جهرم گفت: روحیه ایثارگری، حس فداکاری و مسئولیت پذیری موجب شد که بسیاری از پزشکان و پرستاران در بحران کرونا با تمام وجود در راه سلامت مردم تلاش کنند.

روحیه ایثارگری و مسئولیت‌پذیری مدافعان سلامت ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمد رحمانیان در نهمین یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی جهرم به همراه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام و تجلیل از زحمات جهادگران عرصه سلامت مراسم اظهار داشت: شهادت واژه‌ای است که با فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی گره خورده است و تکلیف و وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا و آرمان‌های است که به خاطر آن شهدای عزیزمان از جان خود گذشتند.

وی با اشاره به شهدای نسل سوم و شهدای مدافعین سلامت، بیان داشت: روحیه ایثارگری، حس فداکاری و مسئولیت‌پذیری موجب شد که بسیاری از پزشکان و پرستاران در بحران کرونا با تمام وجود در راه سلامت مردم تلاش کنند و حتی برخی از آنان در این راه،  جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: همان طور که ۳۴۰ نفر از کادر درمان دانشگاه به این بیماری مبتلا شدند و تعدادی از پزشکان و پرستاران عزیزمان با وجود داشتن بیماری‌های زمینه‌ای پای کار بوده و خالصانه برای سلامت همشهریان خود تلاش می‌کنند.

رحمانیان از کادر درمان و بهداشت دانشگاه که از ابتدای شیوع بیماری کرونا در شهرستان برای مقابله با این بیماری همت گماشتند تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است در ادامه این مراسم، بهرام زارعیان از آزادگان هشت سال دفاع مقدس و ر رحیم رئوفی از رزمندگان سال های دفاع مقدس و جهادگر عرصه سلامت در وصف شهدای گرانقدر، خاطرات هشت سال دفاع مقدس و  فداکاری‌های مدافعین سلامت سخنرانی کردند.

در پایان این مراسم از زحمات جهادگران عرصه سلامت با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه، فرمانده سپاه، فرمانده تیپ ۳۳ المهدی(عج) جهرم تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول