اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واکنش‌های مجازی به تناقض رفتاری مهراب قاسم‌خانی/ هشتگ ‌برای نان، فریاد از سر جان!

انتشار فیلم مواجهه مهراب قاسم‌خانی و دخترش با سارق زورگیری که با استفاده از قمه، گوشی موبایل دختر قاسم‌خانی را به سرقت برده بود واکنش‌های جالبی را به همراه داشته است.

واکنش‌های مجازی به تناقض رفتاری مهراب قاسم‌خانی/ هشتگ ‌برای نان، فریاد از سر جان!

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: انتشار فیلم مواجهه مهراب قاسم‌خانی و دخترش با سارق زورگیری که با استفاده از قمه گوشی موبایل دختر قاسم خانی را به سرقت برده بود واکنش‌های جالبی را به همراه داشته است.

 

 

ماجرا از این قرار است که مهراب قاسم‌خانی که در جریان بررسی پرونده متهمان اختلال در امنیت و نظم جامعه برای حوادث مختلفی چون دی ماه 97 یا آبان 98 و یا نوید افکاری به همراه سلبیریتی‌های دیگر چون مهناز افشار با ایجاد کمپین علیه اعدام این اشرار به قوه قضائیه فشار وارد می‌کردند حالا که دخترش درگیر این مسئله شده است با فریاد بر سر سارق می‌گوید: «من بچه‌ام رو بزرگ نکردم که یه گردن کلفت مثل تو بیاد اینجوری کنه». این تناقض در رفتار قاسم‌خانی واکنش‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است که تعدادی از آنها در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

 

مهراب قاسم خانی مثل سایر پدران حق دارد، بخاطر دخترش عصبی و ناراحت باشد، چون صحنه تلخی را دیده است، اما پای خود و همکارانش در این نا امنی گیر است، روزی که هشتک پراکنی میکردند علیه #امنیت_ملی و امنیت روانی و از قاتل و اشرار دفاع کردند، باید می دانستند شاید روزی نصیب خودش شود.

💬 علی چاهخوزاده

یک دزد قمه کش به دختر مهراب قاسم خانی حمله کرده،
ببینید قاسم خانی چه جوری با رافت و بخشش باهاش برخورد میکنه
اعدام نکنید از تمام حرفاشون میباره
دزد بیچاره شرمنده این همه محبت شده

💬 مهاجر

 

آقای مهراب قاسم خانی چرا خودتو این اندازه ناراحت می کنید، الحمدلله که دخترتنو زنده است، خودتو جای کسانی بزارید ،که بچه شونو کشتند و شما #نه_به_اعدام راه انداختید، هر جرمی مجازاتی دارد، آیا از خانواده‌های، افراد بی گناه عذرخواهی می‌کنید؟

💬 سارا

 

مهراب قاسم خانی به زورگیری که دخترش رو با قمه خفت کرده میگه ؛ من دختر بزرگ نکردم ،گردن کلفتی مثل تو خفتش کنه آقای سلبریتی فقط بچه شما عزیزه؟ چرا جوش میاری برادر ، جوونه دیگه یه اشتباهی کرده، مگه خودت با مهناز افشار کمپین اعدام نکنید برای قاتلان راه نمینداختید؟!

💬 نرگس رئیسی

 

اگرچه خوشحال نیستم که برای دختر قاسم خانی این اتفاق افتاده، ولی برای بعضیا حق شونه این جوری خدا بذاره تو کاسه شون تا عمق ماجرا رو با تمام وجود حس کنن و بعد موقع هشتک زدن یه کم دقت بیشتری بکنن...

💬 مهری قاسمی

 

مهراب #قاسم_خانی به دزدِ گوشی دخترش گفته: من دختر بزرگ نکردم یه گردن کلفتی مثل تو خفتش کنه حالا انگار ملت بچه بزرگ کردن تا #نوید_افکاری با چاقو بکُشه

💬 فریاد حقیقت

 

حامد بهداد به مهراب قاسم خانی بگه « دزدی کرده حتی به غلط، زندگی کرده اون لحظه رو!» #سلبریتیهای_مسخره

💬 حاج رضا

 

اون هشتگ اعدام نکنید قاسم خانی از سر نان بود و این فریاد ها از سر جان. فردا روزی باز هم نون در هشتگ جدیدی باشه، طلایه دار همینان.

💬 Hidaren

کاربر دیگری با کنایه‌ای طنز‌آمیز نوشت: 
زورگیر دختر مهراب قاسم خانی را آزاد کنید
اونم پدر و مادر داره
ورزشکار هم هست
رشته شمشیرزنی!

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول