اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پوشش بیمه منازل مسکونی روستایی در سمنان تسریع شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: روند زیرپوشش قرار گرفتن منازل مسکونی روستایی استان سمنان به‌منظور جبران خسارت در مواقع بحران و بروز خسارت تسریع شود.

پوشش بیمه منازل مسکونی روستایی در سمنان تسریع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری ظهر امروز در جلسه مقاوم‌سازی و توسعه پوشش بیمه‌ای مسکن روستایی استان سمنان، با بیان اینکه مقوله بیمه و تأثیرات مثبت آن امروز در جامعه ما بحثی انکارناپذیر است، اظهار کرد: بیمه اطمینان خاطر بسیار مطلوبی است که در مواقع بحران دستیابی به حداقل‌ها را ممکن‌ می‌سازد و در همین راستا، لازم است تا منازل مسکونی روستایی استان زیرپوشش این مهم قرارگرفته و روند امور در این خصوص تسریع شود.

وی یادآور شد: بالغ بر ۶۵ درصد حوادث غیرمترقبه و طبیعی از قبیل سیل و زلزله و ... که در جهان به وقوع می‌پیوندد، در کشور ما مستعد بروز است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: بروز حوادث طبیعی و وارد آمدن خسارت و آسیب‌های جانی و مالی دو امر به هم پیوسته است که توجه به مبحث بیمه و زیرپوشش قرار گرفتن منازل مسکونی و وسایل زندگی، می‌تواند در مواقع بحران و آسیب بخشی از خسارت‌های وارد آمده را جبران کند و این مهم توجه به امر بیمه را در کشور ما بیش از پیش نمایان می‌سازد.

فخری تصریح کرد: در سال گذشته، دو مورد از شهرداری‌های استان نسبت به بیمه تمام منازل مسکونی شهر اقدام کردند که امری بسیار مطلوب است و این مهم باید با گسترده بسیار وسیع در کل استان اتفاق بیافتد.

او اظهار کرد: امروز در بحث توسعه پوشش بیمه منازل مسکونی روستایی در استان، به یک همکاری، تفاهم و وحدت همراه با پشتکار و اراده ویژه نیازمندیم تا در خصوص عمل به تعهدات این حوزه موفق شویم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شود تا این پوشش بیمه‌ای گستره وسیعی داشته و همچنین با نازل‌ترین قیمت ممکن و بهترین خدمات در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

فخری با بیان اینکه ورود به بحث بیمه و مسائل مالی مرتبط با آن هزینه نیست و در واقع سرمایه‌گذاری برای برگشت منابع مالی ازدست‌رفته در مواقع بحران و ضرور است، گفت: مسؤولان و دستگاه‌های متولی امر، تمام اهتمام و تلاش و کوشش خود را برای تحقق هرچه سریع‌تر پوشش بیمه‌ای منازل روستایی استان به کار گیرند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول