اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

تیم ویژه پول پاشی محمد امامی/ صرف اموال نامشروع برای پروژه تحریف!

امامی که متهم به تحصیل مال از طریق نامشروع از مجرای دریافت غیرقانونی میلیاردها تومان تسهیلات از بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان است، به واسطه برخی نزدیکانش در راستای جوسازی‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی با هدف منحرف کردن اذهان و تحت‌الشعاع قرار دادن رسیدگی‌های قضایی به پرونده فساد کلان اقتصادی خود، اقدام به استخدام تیم خبری کرده است.

تیم ویژه پول پاشی محمد امامی/ صرف اموال نامشروع برای پروژه تحریف!

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در شرایطی که فرآیند رسیدگی به اتهامات «محمد امامی» و سایر همدستانش در جریان است و نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات او و ۳۲ متهم دیگر پرونده، صبح روز دوشنبه 27 مرداد به ریاست قاضی مسعودی‌مقام با قرائت بخش اول کیفرخواست ۲۴۰ صفحه‌ای متهمان و دلایل انتساب جرم به آنها، برگزار شد، خبرهایی شنیده می‌شود که فعل و انفعالاتی در حاشیه روند مزبور از ناحیه متهمان و مشخصاً «محمد امامی» متهم ردیف اول پرونده در جریان است.

بر اساس کسب اطلاع صورت گرفته، محمد امامی متهم ردیف اول پرونده مزبور که متهم است از  طریق  نفوذ در مدیران وقت صندوق  ذخیره فرهنگیان، نقشه‌های مجرمانه خود را در بستر صندوق ذخیره فرهنگیان پیاده‌سازی کرده‌ و موفق شده‌ از مجرای  پرداخت رشوه‌‌های کلان، بیش از هزار میلیارد تومان را در پوشش دریافت تسهیلات از بانک سرمایه خارج کند، پروژه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای ویژه‌ای را برای تحت‌الشعاع قرار دادن رسیدگی‌های قضایی به پرونده فساد کلان  اقتصادی خود دنبال می‌کند.

امامی که متهم به تحصیل مال از طریق نامشروع از مجرای دریافت غیرقانونی میلیاردها تومان تسهیلات از  بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان است، به واسطه برخی نزدیکانش در راستای جوسازی‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی با هدف منحرف کردن اذهان و  تحت‌الشعاع قرار دادن رسیدگی‌های قضایی به پرونده فساد کلان  اقتصادی خود، اقدام به استخدام تیم خبری نیز کرده است و با ارائه سوژه‌هایی به تیم مزبور، از آنها تولیدات رسانه‌ای خاص طلب می‌کند.

اطلاعات کسب شده حاکیست که آقایان «م.ح.ل» و «ح. ز» از هدایت‌کنندگان تیم رسانه‌ای استخدام شده توسط محمد امامی هستند که مسؤولیت پول پاشی گسترده در رسانه‌های خاص را بر عهده دارند و در همین راستا هم برخی عناصر رسانه‌ای اعم از خبرنگار، گرافیست و تدوینگر نیز در تیم خبری چیده شده توسط محمدامامی جهت تحریف پرونده حضور دارند که خانم «و.ک» و آقای «س.ت» دو لیدر آن هستند.

از برآیند تلاش چندماهه محمد امامی و تیم ویژه خبری استخدام شده توسط او چنین برمی‌آید که او مصمم است بخشی از اموال نامشروع تحصیل کرده از سهم فرهنگیان کشور را صرف پروژه تحریف خبری و رسانه‌ای از اقدامات غیرقانونی و مجرمانه خود کند تا به زعم خود بتواند روند رسیدگی قضایی به پرونده‌ فساد اقتصادی کلان خود را تحت‌الشعاع قرار دهد.   

   انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول