اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مشهد نیازمند تصمیمات تخصصی برای اعمال محدودیت های کرونا

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نیازمند تصمیمات تخصصی تری برای اعمال محدودیت های کرونایی است زیرا در این فصل سرما مستلزم تصمیم خاصی برای بازکردن رواق های سرپوشیده حرم امام رضا (ع) است

مشهد نیازمند تصمیمات تخصصی برای اعمال محدودیت های کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با هیئت نظام پزشکی استان خراسان رضوی اظهار کرد: اقتصاد همه کشور از کرونا ضربه سنگینی خورده است به خصوص مشهد الرضا که اقتصاد زیارتی دارد.

آیت الله  سید احمدعلم الهدی  با اشاره به اینکه  احتمال سرما خوردگی زائرانی که در فصل سرما به مشهد می‌آید و در صحن‌های سرد می‌نشنید بیشتر است، عنوان کرد: با توجه به این موضوع مشهد نیازمند تصمیمات تخصصی‌تری برای اعمال محدودیت‌های کرونایی است که این مسئله مستلزم تصمیم خاصی برای بازکردن رواق‌های سرپوشیده حرم امام رضا (ع)  می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: صرفا با اعمال محدودیت‌های بیشتر نمی‌توان جلودار کرونا شد بلکه باید برای هر شهر طبق شرایط اقتصادی آن شهر اعمال محدودیت‌ها صورت گیرد،دانشگاه علوم پزشکی مسئول درمان است و باید در اعمال محدودیت های صحیح نقش موثری داشته باشد.

امام جمعه مشهد گفت: شما عزیزان باید تلاش کنید با پرداخت تسهیلات به موقع به جامعه پزشکی، آنان را ساماندهی کنید تا خدمت رسانی به بیماران بهتر صورت گیرد.

وی بیان کرد : یکی از مهم ترین مسئولیت های ما این است که قدرشناس شهدای خدمت باشیم و امکانات لازم را برای جامعه درمانی که در خط مقدم مبارزه هستند، فراهم کنیم، سازمان نظام پزشکی برای نظارت است که باید مراقب نقض قوانین بهداشتی در جامعه باشد. در هیچ جای دنیا بسیج جامعه پزشکی برای کنترل این بلیه منحوس وجود نداشت، ما وظیفه داریم در مقابل فداکاری جامعه پزشکی قدردان باشیم و از آنان تشکر کنیم.

 انتهای پیام/۷۰۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول