اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وجود بازیکنان مصدوم از عوامل عدم کسب نتیجه تیم والیبال هورسان است

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: بعد از گذشت 6 هفته هنوز نفرات اصلی خود را در اختیار نداریم و این مهم عامل بزرگی برای عدم دریافت نتایج مطلوب است.

وجود بازیکنان مصدوم از عوامل عدم کسب نتیجه تیم والیبال هورسان است

عارف باقرزاده پس از بازی هفته ششم لیگ برتر والیبال که با شکست سه بر صفر هورسان رامسر در دیدار خارج خانه مقابل لبنیات هراز همراه بود، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، اظهار کرد: دو تیم بازی روان و خوب را از خود بروز دادند و بازی سرد و کسل‌کننده را شاهد نبودیم.

وی با اعلام اینکه این پیروزی و کسب سه امتیاز را به بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال هراز تبریک گفته و به آنها خسته‌نباشید می‌گویم، افزود: بعد از گذشت 6 هفته هنوز نفرات اصلی خود را در اختیار نداریم و این مهم عامل مهمی برای دریافت نتایج مطلوب است.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر تصریح کرد: والیبالیست‌هایی همانند فرهاد نظری‌افشار که از بازیکنان تآثیرگذار و باتجربه تیم است به علت کش‌آمدن کشاله پا همچنان مصدوم است.

این مربی ادامه داد: روز قبل بازی مقابل لبنیات هراز پاسور اول تیم به دلیل پیچ خوردن پا مصدوم شد و در آمل با تیم ناقص مقابل هراز بازی بدی هم نکردیم.

باقرزاده با اشاره به اینکه امیدواریم در هفته‌های آینده با نفرات کامل مقابل حریفان به میدان رفته و بازی کنیم، گفت: برای موفقیت در لیگ برتر باید تمام بازیکنان خود را در اختیار داشته باشیم و بعد گذشته ۶ هفته هنوز نفرات تیم را در اختیار ندارم که می‌تواند از مهمترین علل ضعف در هفته‌های گذشته باشد.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر بیان کرد: تمام تلاش‌مان این است با تیم کامل و کمترین مصدوم مقابل حریفان بازی زیبا، تماشاگرپسند و تماشایی را رائه دهیم تا منجر به کسب نتیجه مطلوب شود.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول