اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

والیبالیست‌های هراز از توان و تجربه مطلوب بهره بردند/ هورسان تیم پرمهره‌ای بود

مربی تیم والیبال لبنیات هراز با اشاره به اینکه والیبالیست‌های تیم‌مان از توان و تجربه خود به بهترین شکل بهره بردند، گفت: تیم والیبال هورسان هم تیم پرمهره‌ای بود که از بازیکنان خارجی استفاده می‌کرد.

والیبالیست‌های هراز از توان و تجربه مطلوب بهره بردند/ هورسان تیم پرمهره‌ای بود

مهران زارع پس از بازی هفته ششم لیگ برتر والیبال که با پیروزی سه بر صفر لبنیات هراز مقابل هورسان رامسر برگزار شد؛ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، اظهار کرد: دو تیم بازی خوب و پرتحرک را از خود نشان دادند و توانستند دیدار جذابی را رقم بزنند.

وی افزود: هراز در خانه بازی داشت البته هورسان رامسر در دو ست نخست خوب ظاهر شد ولی در ست سوم بازی تنگاتنگ را از خود نمایش داد درحالی که لبنیات هراز کار را با سه امتیاز به سود خود تمام کرد.

مربی تیم والیبال لبنیات هراز، تصریح کرد: هورسان بازیکنان با تجربه‌ای دارد و در ترکیب خود از دو بازیکن خارجی اثرگذار بهره برد، با توجه به شناخت کامل از این تیم آنالیز خوبی از آنها داشتیم و بازیکنان هراز توانستند دستورات و نظرات کادر فنی را به درستی در زمین پیاده کنند.

زارع با اعلام اینکه هراز در شروع لیگ برار را با چهار تیم سخت دیدار داشت، ادامه داد: در این بین سه تیم سپاهان، سایپا و سیرجان مدعی قهرمانی هستند و امیدواریم روند کار در ادامه بهتر از گذشته باشد.

وی گفت: بازیکنان هراز در شرایط خوب روحی و روانی برای تقابل آینده در ادامه لیگ قرار دارند و روز به روز شاهد درخشش بیشتر بازیکنان خواهیم بود.

انتهای پیام/86012/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول