اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

گزارش عملکرد بهار و تابستان را بدهید بودجه پاییز را بگیرید

معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: هرگونه ابلاغ تخصیص اعتبارات هزینه‌ای در سه ماهه سوم سال‌جاری دستگاه ها پس از تایید گزارش عملکرد ارائه می‌شود.

گزارش عملکرد بهار و تابستان را بدهید بودجه پاییز را بگیرید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، سیدحمید پورمحمدی معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشنامه‌ای از کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور، خواست گزارش عملکرد شش ماهه اول اعتبارات خود را ارسال کنند؛ چرا که هرگونه ابلاغ تخصیص اعتبارات هزینه‌ای در سه ماهه سوم سال‌جاری پس از تایید گزارش عملکرد آن دستگاه برای دستیابی به اهداف مصوب از سوی امور بخشی ذیربط مربوطه در این سازمان قابل اقدام خواهد بود.

در این بخشنامه دستگاه‌های اجرایی موظفند گزارش عملکرد ۶ ماهه اول اعتبارات خود را بر اساس پیوست شماره (۴) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، به سازمان برنامه و بودجه ارسال کنند.
متن کامل این ابلاغیه به شرح زیر است:

در اجرای قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور به اطلاع می‌رساند هرگونه ابلاغ تخصیص اعتبارات هزینه‌ای در سه ماهه سوم سال‌جاری پس از تایید گزارش عملکرد آن دستگاه برای دستیابی به اهداف مصوب از سوی امور بخشی ذیربط مربوطه در این سازمان قابل اقدام می‌باشد. لذا کلیه دستگاههای اجرائی موظفند گزارش عملکرد شش ماهه اول اعتبارات هزینه‌ای خود را بر اساس پیوست شماره(۴) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور و در قالب جداول پیوست که نسخه الکترونیک آن از سایت سازمان برنامه و بودجه کشور به آدرس www.mporg.ir قابل دریافت است، تکمیل و در قالب فایل مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ به امور بخشی مربوطه در سازمان برنامه و بودجه کشور/ سازمانهای مدیریت و برنامه ریزی استانها، حسب مورد، ارسال نمایند.

بدیهی است تبعات مغایرت در عناوین برنامه، خروجی، سنجه عملکرد، مقدار هدف کمی و مبالغ مصوب و ابلاغی اعتبارات بر عهده دستگاه اجرایی ذیربط خواهد بود و در صورت عدم همکاری در اجرای این بخشنامه، هرگونه مسئولیت عدم پرداختها از جمله پرداخت حقوق کارکنان در زمان مقرر نیز با آن دستگاه خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول