اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله گسترده ائتلاف سعودی به یمن کشته و زخمی بر جای گذاشت

منابع یمنی با گزارش اینکه ائتلاف سعودی شمال،‌ شمال شرق و غرب این کشور را هدف حمله قرار داده است، خبر دادند که به دنبال این حملات یک غیرنظامی به شهادت رسیده و چند تن دیگر زخمی شدند.

حمله گسترده ائتلاف سعودی به یمن کشته و زخمی بر جای گذاشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع یمنی، شامگاه امروز (دوشنبه)، از حملات شدید ائتلاف سعودی به شمال و غرب یمن خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه «المسیره»، جنگنده‌های ائتلاف سعودی که در این گزارش «ائتلاف سعودی-آمریکایی» خوانده شده، «سوق الثلوث» (بازار الثلوث) در ناحیه «خب والشعف» (استان الجوف، شمال شرق یمن) را هدف دو حمله هوایی قرار دادند.

المسیره در ادامه گزارش داد که متجاوزان با بیش از ۲۰ خمپاره دو روستای «مغاری» و «الشعب» را در ناحیه «حیس» (استان الحدیده، غرب یمن) هد حمله قرار دادند.

این حمله در حالی صورت می‌گیرد که استان الحدیده یمن مشمول توافق آتش‌بسی است که حدود دو سال پیش در سوئد به دست آمد؛ اما این ائتلاف بی‌توجه به این توافق، بارها آن را نقض کرده است.

از طرفی دیگر، المسیره گزارش داد که ائتلاف سعودی منطقه «الرقو» در ناحیه مرزی «منبه» در استان «صعده» (شمال یمن) را بمباران کرده است که در نتیجه آن یک غیرنظامی به شهادت رسیده است و سه تن دیگر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول