اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شورا دنبال حاشیه‌سازی و جایگزین برای شهردار نیست

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شورا دنبال حاشیه‌سازی و جایگزین برای شهردار نیست.

شورا دنبال حاشیه‌سازی و جایگزین برای شهردار نیست

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره سوالات طرح شده از شهردار زنجان اظهار کرد: خواسته شورا فراتر از منافع شخصی است و آن خدمت‌رسانی به مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه ما معتقدیم کارها باید جهادی پیش برود و همه دست به دست هم دهند تا این اتفاق بیافتد، گفت: عمده نگرانی اکثریت شورا، این است که برخی از کارها در بدنه شهرداری گیر جدی دارد.

وی با بیان اینکه دلیل کندی امور در جلسات مطرح شده است، تصریح کرد: برخی از این گیرها قابل حل است و ما معتقدیم باید این امور حل و فصل شود.

راشاد با اشاره به اینکه عدم پیگیری امور موجب می‌شود که عضو شورا ورود پیدا کرده و اقدام کند و این امر گاها دخالت در امور اجرایی مطرح می‌شود، افزود: البته شورا راهکار دیگری همچون تحقیق و تفحص هم برای این پیگیری‌ها دارد، اما این موضوع زمانبر است، به همین خاطر ما به دنبال این هستیم که از طریق خود شهرداری پیگیر موضوع شویم.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از شهرداری درباره برخی از قصور و امور عقب افتاده بیان کرد: درست است که خطاب این نامه‌ها شهردار بوده، اما در واقع این امور به زیرمجموعه شهرداری برمی‌گشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در جلسه غیرعلنی شورا نیز که پس از جلسه غیرعلنی تشکیل شد، موارد مورد نظر مطرح و از شهرداری خواسته شد که درباره برخی از مطالبات و عقب ماندگی‌ها پاسخگو باشند، افزود: شورا به غیر از خدمت‌رسانی هدفی ندارد و دنبال پنهان‌کاری و یا مقاصد دیگری از جمله استعفای شهردار نبوده و نیست.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد در بدنه شهرداری برداشت دیگری از موضوعات می‌کنند و در تلاشند تفکرات خود را به جامعه القا کنند، گفت: در بدنه شهرداری افرادی هستند که جایگاه شورا را در قانون قبول ندارند یا یک نظرات عجبیی درباره آن دارند؛ در حالی که شورا مطابق قانون اساسی تشکیل شده و شورا هیچ تفاوتی با مجلس شورای اسلامی ندارد.

راشاد با بیان اینکه برخی از افراد حتی به مصاحبه اعضای شورا نیز واکنش نشان می‌دهند، گفت: گاها برخی از افراد حتی برای اعضای شورا حق مصاحبه هم تعیین می‌کنند، اما در نهایت شورا سیاست‌های جمهوری اسلامی را اجرایی می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه اعضای شورا به دنبال پیگیری امور شهر هستند، تصریح کرد: شورا به دنبال حاشیه‌سازی نبوده و قصد پیگیری امور را دارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی از اعضای شورا به دنبال تغییر شهردار هستند نیز گفت: شورا چنین برنامه‌ای ندارد و هیچ هماهنگی با شخص جایگزینی انجام نشده است.

راشاد با اشاره به اینکه برخی افراد در شهرداری پیگیر کار خود بوده و دنبال حاشیه‌سازی هستند، افزود: قطعا با افرادی که به دنبال حاشیه‌سازی و مانع‌تراشی برای شورا و شهرداری باشند، برخورد خواهیم کرد. 

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: انتظار ما از مجموعه شهرداری و شهردار این است که مشکلات را حل کنند و دلیل قانع کننده برای مسائل داشته باشند و موضوع رضایت مردم بحثی است که باید همواره پیگیر آن باشیم.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول