اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دستگیری سرکرده باند سارقان منزل در بهبهان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری سرکرده باند سارقان منزل که در استان یزد اقدام به سرقت کرده بودند توسط پلیس آگاهی بهبهان خبر داد.

دستگیری سرکرده باند سارقان منزل در بهبهان

سردار "سید محمد صالحی" فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز از دستگیری سرکرده باند سارقان منزل که در استان یزد اقدام به سرقت کرده بودند توسط پلیس آگاهی بهبهان خبر داد.

وی با بیان جزئیات خبر گفت: در پی شناسایی باندی از سارقان منزل حرفه ای سابقه دار و فرا استانی و تحت تعقیب، دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
این مقام ارشد انتظامی خوزستان با بیان اینکه با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، سارقان در 10 ماه جاری با یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سفید رنگ به شهرستان یزد رفته و اقدام به سرقت یک کیلوگرم طلاجات و ۳۹ قطعه نیم و ربع سکه طلا از منزلی در آن شهرستان کردند، افزود: با کار اطلاعاتی ماموران پلیس اداره مبارزه با سرقت آگاهی استان و همکاری پلیس آگاهی شهرستان بهبهان سارقان در تور امنیتی ماموران قرار می گیرند.
 
سردارصالحی اظهار داشت: سارقان با مشاهده مأموران با خودروی موصوف اقدام به فرار می کنند، لیکن مأموران با تیراندازی، خودرو را متوقف و سرکرده باند را دستگیر کردند.
 
وی در ادامه افزود: در بازرسی از خودروی سارقان، کلیه طلاجات و سکه های طلای مسروقه که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شدند.
 
فرمانده انتظامی خوزستان اظهار داشت: طی هماهنگی با پلیس آگاهی استان یزد، مشخص شد طلاجات و سکه‌های مکشوفه متعلق به شهروند یزدی می باشد و اقدامات جهت دستگیری دیگر اعضای این باند در دستور کار پلیس آگاهی خوزستان می باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول