اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بستری 86 نفر از بیماران کرونایی قزوین در بخش مراقبت های ویژه

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در حال حاضر، ۸۶ نفر از بیماران کرونایی در بخش‌های مراقبت ویژه تحت نظر هستند و ۳۹ نفر از بیماران نیز به دلیل داشتن شرایط نامساعد به دستگاه‌های کمک تنفسی متصل هستند.

بستری 86 نفر از بیماران کرونایی قزوین در بخش مراقبت های ویژه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی اکبر کرمی، معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، با اشاره به همکاری بیمارستان های خصوصی استان قزوین با دانشگاه علوم پزشکی در زمینه کرونا گفت: بیمارستان‌ها خصوصی همواره در شرایط بحران همراه دانشگاه علوم پزشکی قزوین بوده اند و در صورت نیاز همچنان در کنار ما خواهند بود.

وی افزود: استان قزوین ۱۵ بیمارستان دارد که از این تعداد ۴ بیمارستان خصوصی هستند و در حال حاضر مسئولیت پذیرش بیماران غیرکرونایی بر عهده این بیمارستان ها است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان قزوین ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ بیمار جدید کرونایی داشتیم که با احتساب این امار تعداد کل بیماران بستری در سطح استان به ۳۱۳ نفر رسید.

کرمی افزود: از این تعداد، ۸۶ نفر از بیماران در بخش‌های مراقبت ویژه تحت نظر هستند و ۳۹ نفر از بیماران نیز به دلیل داشتن شرایط نامساعد به دستگاه‌های کمک تنفسی متصل هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول