اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تشکیل 84 فقره پرونده در طرح نظارتی آغاز سال تحصیلی/کشف 40 دستگاه استخراج رمز ارز در گلستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از تشکیل تعداد84 فقره پرونده تخلفاتی در ایام طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی شروع مدارس خبر داد.

تشکیل 84 فقره پرونده در طرح نظارتی آغاز سال تحصیلی/کشف 40 دستگاه استخراج رمز ارز در گلستان

حسین نجف‌زاده در خصوص اجرای طرح نظارتی مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: با شروع مدارس که تقاضا برای خرید بعضی از اقلام دانش آموزان اعم از کیف،کفش، لوازم التحریر افزایش پیدا می‌کند طرح نظارتی ویژه سال تحصیلی از ۱۵ شهریور آغاز و تا دهم مهر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت گشت‌های نظارتی در استان تصریح کرد: همزمان با اجرای این طرح از تعداد ۱۴۰ فروشگاه لوازم‌التحریر، کیف و کفش نظارت شد و در این راستا برای ۸۴ واحد متخلف پرونده تشکیل و به منظور رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از محکومیت متخلفین در اجرای طرح نظارتی خبر داد و افزود: متخلفین بیش از 250 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

* کشف و ضبط ۴۰ دستگاه استخراج رمز ارز «بیت کوئین» و یک دستگاه مانیتور و ملزومات جانبی خارجی توسط پلیس امنیت عمومی گرگان

نجف زاده همچنین از کشف و ضبط ۴۰ دستگاه استخراج رمز ارز «بیت کوئین» و یک دستگاه مانیتور و ملزومات جانبی خارجی توسط پلیس امنیت عمومی گرگان در یک انباری خبر داد.

وی گفت: شعبه ششم بدوی تخصصی؛ فرد متهم را به اتهام نگهداری کالای قاچاق به استناد بند «ژ» ماده یک و بند «الف» ماده ۱۸ قانون مبارزه ه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضبط کالای اقلام توقیفی به پرداخت مبلغ ۳۹۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان با اشاره به فعالیت گشت‌های نظارتی به منظور کنترل بازار بیان کرد: در راستای نظارت بر بازار، مرغ، تخم‌مرغ، دام و نهاده‌های دامی گشت‌های مشترک تشکیل شد.

نجف‌زاده بیان کرد: روسای شعب مرکز استان و ادارات تابعه تعزیرات حکومتی به همراه نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، بازرسی و نظارت بر اصناف، جهادکشاورزی ودیگر ادارات مرتبط مبارزه با تخلفات اقتصادی  طبق زمان بندی مشخص شده نظارت بر بازار داشتند که در این راستا پرونده‌هایی تشکیل شده و در روزهای آتی رسانه‌ای می‌شود. 

* جریمه یک میلیادی برای شخصی که 2 تن کنجاله سویا برخلاف قانون نگهداری می‌کرد

به گفته وی براساس گزارش جهادکشاورزی استان مبنی بر اینکه شخصی مقدار دو تن کنجاله سویا را برخلاف ضوابط و مقررات تعیینی دولت نگهداری می‌کرد به تعزیرات حکومتی ارسال و شعبه ششم بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی گرگان معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان افزود: پس از رسیدگی‌های قانونی لازم و احراز وقوع تخلف نامبرده براساس «تبصره چهار ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا» به پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

نجف‌زاده از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و یا سایر تخلفات اقتصادی و صنفی، بهداشتی، قاچاق کالا و ارز و... موضوع را به صورت حضوری، یا از طریق تلفن ۱۳۵ همچنین سامانه اینترنتی۱۳۵ به تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

به گفته وی؛ سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز برای پیگیری تخلفات فعال است و مردم می‌توانند هرگونه تخلفی را از طریق این سامانه پیگیری و یا گزارش کنند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول