اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

تعطیلی 11 روزه تمرین تیم‌های ملی تکواندو و پاراتکواندو/ آغاز اردوی بانوان از 27 مهر

با اعلام آرش فرهادیان، اردوی تیم‌های ملی تکواندو و پاراتکواندو کشورمان روز 16 مهرماه به منظور استراحتی چند روزه به پایان می‌رسد و از 27 مهر همزمان با اردوی تیم‌ملی تکواندو بانوان در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

تعطیلی 11 روزه تمرین تیم‌های ملی تکواندو و پاراتکواندو/ آغاز اردوی بانوان از 27 مهر

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با در خواست سازمان تیم‌های ملی ظهر روز گذشته ( دوشنبه 14 مهر ماه) جلسه‌ای با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، زهرا سروی نایب رییس بانوان، آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی، هادی ساعی مدیرفنی تیم ملی تکواندو مردان و کادرفنی تیم‌های ملی تکواندو مردان و زنان و پاراتکواندو کشورمان برگزار شد.

مجوزها، محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که در نهایت تاریخ جدید از سرگیری تمرینات تیم‌ملی تکواندو و پاراتکواندو مشخص شد و قرار شد اردوی تیم‌ملی تکواندو بانوان نیز که پیش از این قرار بود از 20 مهرماه آغاز شود، به 27 مهرماه موکول شود.

با اعلام آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو، اردوی تیم‌های ملی تکواندو و پاراتکواندو کشورمان روز 16 مهرماه به منظور استراحتی چند روزه به پایان می‌رسد و از 27 مهرماه همزمان با اردوی تیم‌ملی تکواندو بانوان در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

تیم ملی تکواندو مردان با ترکیب آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان و سجاد مردانی و امیرمحمد بخشی تمرینات خود را سپری می‌کند. در بخش پاراتکواندو نیز مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی پارالمپین‌های تکواندو کشورمان تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

مهلا مومن زاده و غزل سلطانی در وزن اول المپیکی (49- کیلوگرم) و ناهید کیانی و یلدا ولی نژاد در وزن دوم المپیکی (57- کیلوگرم) نیز در گروه زنان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول