اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ضرورت تکمیل دادرسی الکترونیک در محاکم آذربایجان‌غربی

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به نیاز روز کشور باید فرآیند دادرسی الکترونیک در کل استان تکمیل شود تا شاهد دستگاه قضایی تمام الکترونیک در استان باشیم.

ضرورت تکمیل دادرسی الکترونیک در محاکم آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی اکبر گروسی صبح امروز در دومین نشست فصلی روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در زمان حاضر پیشرفت تکنولوژی امکانات ارتباطی فراوانی را در اختیار ما قرار داده و دستگاه قضایی باید به نحو مطلوب از این امکانات برای هرچه پویا و چابک شدن خود در همه جهات استفاده کند.

وی اضافه کرد: روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی نسبت به کاهش وقت رسیدگی و نزدیک شدن وقت‌های رسیدگی نظارت کافی داشته باشند تا از اطاله دادرسی در دستگاه قضایی استان جلوگیری شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: موضوع غربالگری زندان‌های استان و کاهش تعداد زندانیان مورد توجه است و باید روسای حوزه‌ها نسبت به غربالگری زندانیان اقدامات لازم را انجام دهند.

گروسی یادآور شد: رسانه‌های معاند و دشمن لحظه‌ای بیکار ننشسته و با انتشار اخبار کذب و جعلی می‌خواهند کارهای ارزشمند دستگاه قضایی را تحت تاثیر قرار دهند که باید با هماهنگی و دقت لازم در برخی پرونده‌های اجرای احکام ما پیوست رسانه‌ای داشته باشیم و مجال جولان و دروغ نمایی رسانه‌ای دشمن را بگیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول