اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

7 ماه است داخل آب نرفتم/ تاکی بدنسازی کنیم؟

قهرمان بازی‌های پارآسیایی جاکارتا گفت: با توجه به بیماری کرونا هفت ماه است که داخل آب نرفته‌ام این ضربه بزرگی به من و دیگر شناگران وارد کرده، چقدر بدنسازی کنیم و بیرون بدویم تا ظرفیت هوازی خود را حفظ کنیم؟

7 ماه است داخل آب نرفتم/ تاکی بدنسازی کنیم؟

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شاهین ایزدیار در جمع خبرنگاران درخصوص فعالیت‌اش در چندماه اخیر اظهار کرد: با توجه به بیماری کرونا هفت ماه است که داخل آب نرفته‌ام که این امر ضربه بزرگی به من و دیگر شناگران وارد کرده،  بیشترین آسیب کرونا را رشته ورزشی شنا دیده است، 80 درصد کارمان در آب است که نمی‌توانیم آن را انجام دهیم؛ چقدر بدنسازی کنیم و بیرون بدویم تا ظرفیت هوازی خود را حفظ کنیم؟

قهرمان بازی‌های پارآسیایی جاکارتا ادامه داد: امیدوارم مدیرکل ورزش‌ و جوانان خراسان رضوی مساعدتی کرده و استخری برای قهرمانان خراسانی فراهم کند تا بتوانیم تمرینات خود را آغاز کنیم، اگر این اتفاق رخ ندهد ضربه بزرگی به شناگران کشور وارد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده بود از ابتدای مهر ماه در هر استان یک استخر برای قهرمانان و ورزشکاران بازگشایی شود، تصریح کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا این اتفاق تاکنون رخ نداده است، وضعیت برگزاری پارالمپیک هنوز مشخص نیست، اگر هم مسابقات برگزار شود بدون حضور تماشاگران خواهد بود، کشور ژاپن 70 تا 80 درصد درآمدزایی‌اش از توریست‌ها و تماشاگران است، با وجود این مسائل احتمال برگزاری پارالمپیک پایین است خیلی از کشورها تمرین دارند و خیلی از کشورها همچون ایران تمرین ندارند.

ایزدیار با بیان اینکه در ایران تنها استخری که بازگشایی شده، استخر آزادی تهران است که فقط چندین المپیکی از تیم ملی شنا در آن تمرین دارند و کسی از پارالمپیکی‌ها اجازه تمرین در آن استخر را ندارد، یادآور شد: البته برای من به طور جداگانه نامه زده و اجازه تمرین در آن استخر داده شده، اگر این اتفاق در مشهد رخ دهد برای من خیلی بهتر است در غیر این صورت مجبورم تمریناتم را در تهران دنبال کنم.

قهرمان بازی‌های پارآسیایی جاکارتا در رابطه با حمایت‌های فدراسیون جانبازان و معلولین تصریح کرد: به دلیل تعطیلی تمرینات، استخرها و عدم برگزاری مسابقات فدراسیون هم دستش برای حمایت بسته بوده است. حتی مسابقات داخلی هم نداشته‌ایم و تمام شناگران وضعیت مشابهی داشته و از آمادگی لازم برخوردار نیستند.

انتهای پیام/70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول