اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سرپرست دوومیدانی: نشان دادیم می‌توان با محدودیت‌ها هم کار کرد/ قراردادها حدود سه برابر شد

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: هدف ما ایجاد انگیزه بین دوومیدانی کاران بود و نشان دادیم با وجود محدودیت‌ها هم می‌توان کار کرد.

سرپرست دوومیدانی: نشان دادیم می‌توان با محدودیت‌ها هم کار کرد/ قراردادها حدود سه برابر شد

مهدی مبینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد برگزاری لیگ دوومیدانی اظهار داشت: با وجود شرایط کرونا مسابقات به خوبی برگزار شد و 30 رکورد ملی در رده های سنی مختلف به ثبت رسید که به اذعان کارشناسان در 10 سال گذشته بی سابقه بوده است. ما لیگ جوانان و نوجوانان دختران را برای اولین بار بعد از انقلاب برگزار کردیم و لیگ پسران هم بعد از 9 سال انجام شد.

وی ادامه داد: برای هر رکوردشکنی پاداش‌ها هم جداگانه به ورزشکاران پرداخت می‌شد و علاوه بر فدراسیون کمیته ملی المپیک هم مبالغی را پرداخت کرد تا آنها انگیزه بیشتری بگیرند. از سوی دیگر قراردادها 2 تا سه برابر فصل گذشته شده بود.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: به عنوان مثال مهسا میرزا طبیبی که چند بار رکورد شکنی کرد در مجموع حدود 80 میلیون تومان پاداش دریافت کرد که بی سابقه بوده است. ما این پاداش‌ها را بلافاصله پرداخت کردیم و می‌خواستیم ورزشکاران برای رکوردشکنی و نتایج خوب انگیزه بگیرند و ترغیب شوند.

مبینی با اشاره به مکاتبه با کنفدراسیون آسیا گفت: برای دریافت جایزه امیر مرادی و شاهین مهردلان با آسیا مکاتبه کردیم و هماهنگ شد تا آنها پادش جایزه بزرگ این دو ورزشکار را به سفارت ایران در مالزی بدهند و ما هم از وزارت خارجه دریافت کنیم که این اتفاق هم افتاد.

وی با اشاره به انتخابات دوومیدانی عنوان کرد: تمام شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم است و تنها هیات ایلام که با سرپرست اداره می‌شود، نمی‌تواند در مجمع حضور داشته باشد.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه دوران سرپرستی چگونه بود، گفت: من در مدت 7 ماه سرپرستی تمام تلاش خود را کردم که شرایط خوبی برای این رشته به وجود بیاید و کارهایی که ما کردیم، در آینده بیشتر خودش را نشان خواهد داد. ثابت کردیم که می‌توان کار کرد و نتیجه هم گرفت. به هرحال کرونا هم یک تجربه جدید بود و از معدود رشته‌هایی بودیم که مسابقات خودش را برگزار کرد. امیدوارم در انتخابات هم هرکسی که شایسته‌تر است، برگزیده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول