اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مودریچ: اگر زیدان اجازه دهد می‌خواهم در رئال خداحافظی کنم / چقدر خوب که مسی در بارسا ماند

ستاره رئال مادرید در خصوص آینده خود، ازارد، مورینیو، زیدان، آنچلوتی و ماندن لئو مسی صحبت کرد.

مودریچ: اگر زیدان اجازه دهد می‌خواهم در رئال خداحافظی کنم / چقدر خوب که مسی در بارسا ماند

به گزارش خبرگزاری فارس، لوکا مودریچ در مصاحبه ویدیویی خود با کوپه اسپانیا در خصوص مسائل مختلف فوتبال، رئال مادرید و اسپانیا صحبت کرد.

وی اظهار داشت: در سن 35 سالگی احساس خوبی دارم، به نظرم می‌تواند تا چند سال دیگر نیز فوتبال بازی کنم. در تیم ملی کرواسی نیز می‌خواهم تمام سعی‌ام را انجام دهم. من پیرترین آنها هستم و می‌خواهم هر چه مربی گفت را به نحو احسن انجام دهم.

وی در خصوص بیل اظهار داشت: ما سال‌های زیادی را با هم گذراندیم. 4 سال در تاتنهام و 7 سال در رئال مادرید، او یک انسان فوق‌العاده است. چیزی که در خصوص او گفته می‌شود منصفانه نیست. کارهایی که او برای باشگاه انجام داده تا ابد جاودانه خواهد شد.

ستاره کروات در خصوص مورینیو  گفت: او کلید اصلی من برای رسیدن به رئال مادرید بود. خیلی ناراحت کننده است که تنها یک سال توانستم با او کار کنم. مورینیو یک مربی عالی است که کارنامه‌اش همه چیز را نشان می‌دهد. همیشه قدردان او هستم.

مودریچ در خصوص آنچلوتی و زیدان گفت: آنچلوتی یک مربی منحصربفرد است. ما 2 سال موفقیت آمیز را با او گذراندیم. زیدان یکی از بهترین مربیان دنیاست. فکر نمی‌کنم کسی بتواند موفقیت او را تکرار کند. مردم آنطور که باید از زیدان به عنوان یک مربی قدردانی نکرده‌اند ولی او همه چیز را ثابت کرده است.

او که به نظر می‌رسد سال آینده از جمع رئالی‌ها جدا شود در خصوص تمدید قرارداد گفت: من دوست دارم با رئال ادامه دهم ولی این بستگی به نظر باشگاه دارد. اگر زیدان یا باشگاه اجازه دهد من خیلی دوست دارم که در مادرید فوتبالم را به پایان رسانم.

مودریچ در خصوص مسی گفت: من دوست داشتم او در بارسلونا بماند و چقدر خوب که ماند. او در لیگ اسپانیا بازی می‌کند و به عنوان یک بازیکن همیشه می‌خواهم با بهترین‌ها رقابت کنم. ما در این خصوص تاکنون صحبت نکرده‌ایم ولی خوشحالم که او در بارسلونا ماند.

ستاره کروات در خصوص ازارد نیز گفت: از شرایط او خیلی خوشحال نیستم. او یکی از بهترین‌ها در دنیاست، فوق‌العاده است و من مطمئنم که امسال اگر مصدومیت‌ها اجازه بدهد توانایی‌هایش را در رئال مادرید نشان خواهد داد. ما به او احتیاج داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول