اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

تیزر فیلم زنانه «۳۵۵» منتشر شد/ ایراد مخاطبان به نقش «پنه لوپه کروز»

اولین تیزر فیلم سینمایی «۳۵۵» با موضوع جاسوسی که تمام هنرپیشگان این فیلم را زنان تشکیل می دهند، منتشر شد.

تیزر فیلم زنانه «۳۵۵» منتشر شد/ ایراد مخاطبان به نقش «پنه لوپه کروز»

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، «یونیورسال پیکچرز»  اولین تیزر فیلم سینمایی «۳۵۵» یک تریلر جاسوسی با نقش آفرینی زنان هنرپیشه ازجمله، «جسیکا چستن»، «لوپیتا نیونگو»، «دایان کروگر»، «فن بینگ بینگ» و «پنه لوپه کروز»، را منتشر کرد که قرار است در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ در سینماها اکران شود.

اولین تیزر فیلم سینمایی «۳۵۵» با موضوع جاسوسی که تمام هنرپیشگان  این فیلم را زنان تشکیل می دهند، منتشر شد.

این فیلم داستان تیم جاسوسی از آژانس های مختلف بین المللی را روایت می کند که باید برای جلوگیری از درگیری ها و متوقف کردن حادثه ای که می تواند موج های سختی را در جهان ایجاد کند، با هم متحد شوند.

در این فیلم زنان پس از اولین زن جاسوس در انقلاب آمریکا، رقابت و بی اعتمادی به یکدیگر را کنار گذاشته و انجمنی را با نام سرّی «۳۵۵» تشکیل می دهند. «سباستین استن» و «ادگار رامیرز» نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

تیزر این فیلم به همراه پوستر هنرپیشگان اصلی فیلم در صفحه رسمی توئیتری این پروژه سینمایی منتشر شد. در این پوسترها جسیکا چستن در نقش «مِیس»، لوپیتا نیونگو در نقش «خدیجه»، پنه لوپه کروز در نقش «گراسیلا»، دایان کروگر در نقش «ماری» و فن بینگ بینگ در نقش «لین می شنگ» ظاهر می شوند.

این زنان به ترتیب از کشورهای ایالات متحده، انگلستان، کلمبیا، آلمان و چین هستند.

پس از انتشار پوسترها، برخی از طرفداران از ملیّت خانم «پنه لوپه کروز» ابراز نارضایتی کردند، زیرا این بازیگر اسپانیایی در این فیلم در نقش یک کلمبیایی تبار ظاهر شده است.

«سایمون کینبرگ» فیلم را با فیلمنامه ای که خودش با همکاری «ترزا ربک» کارگردانی می کند. «جسیکا چستن» و «کلی کارمایکل» به عنوان تهیه کننده فیلم تحت شرکت «Freckle Films» متعلق به خانم چستن، نیز حضور دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول