اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

جهتگیری مجلس یازدهم در راستای مطالبات مردم است/ وارد مسائل حاشیه‌ای نخواهیم شد

عضو هیأت رئیسه مجلس و رئیس فراکسیون امور عشایری مجلس شورای اسلامی گفت: جهت‌گیری مجلس یازدهم در راستای مطالبات مردم است و هرگز وارد مسائل حاشیه‌ای نخواهیم شد.

جهتگیری مجلس یازدهم در راستای مطالبات مردم است/ وارد مسائل حاشیه‌ای نخواهیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی کریمی فیروزجایی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: نمایندگان این دوره از مجلس شورای اسلامی مدال افتخار انقلابی‌ترین و قوی‌ترین مجلس بعد از انقلاب را از رهبری دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این مدال هر چند افتخاری برای ما است ولی وظیفه و مسئولیت ما را نیز دوچندان می‌کند، بیان داشت: شرایط بین‌المللی و تحریم‌هایی که بر ملت ما حادث شده شرایط کار را بسیار سخت کرده است.

 مجلس اهرم‌های نظارتی قوی دارد

عضو هیأت رئیسه مجلس و رئیس فراکسیون امور عشایری مجلس با اشاره به اینکه تجربه نشان داده معمولاً دولت‌ها در سال آخر کار خود طراوت و شادابی فعالیت در سال‌های نخست را ندارند که در این دوره این مسئله بسیار ملموس است، مطرح کرد: هر چند مجلس اهرم‌های نظارتی قوی دارد ولی بنا به محدودیت‌ها و مصلحت‌هایی نمی‌توانیم در ماه‌های پایانی دولت از این اهرم‌ها زیاد استفاده کنیم.

جهت‌گیری مصوبات مجلس در راستای رفع نیازهای اقتصادی مردم

کریمی با اشاره به تأکیدات رهبری به مجلس مبنی بر توجه به وضعیت معیشت مردم، گفت: در دو ماه اخیر تلاش کرده‌ایم جهت‌گیری مصوبات اقتصادی مجلس در راستای رفع نیازهای اقتصادی و توجه به وضع معیشت جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه مصوبه وضع مالیات بر خانه‌های خالی مراحل قانونی خود را طی می‌کند، بیان داشت: همچنین مصوبه تأمین کالاهای اساسی اقشار نیازمند از دیگر اقدامات مجلس در حوزه اقتصادی است که اکنون در شورای نگهبان قرار دارد.

وارد مسائل حاشیه‌ای نخواهیم شد

عضو هیأت رئیسه مجلس و رئیس فراکسیون امور عشایری مجلس خاطرنشان کرد: جهت‌گیری مجلس یازدهم در راستای مطالبات مردم است و هرگز وارد مسائل حاشیه‌ای نخواهیم شد.

کریمی عشایر را موتور محرک کشور در حوزه کشاورزی، تولید محصولات دامی و تأمین گوشت قرمز دانست و عنوان کرد: در برنامه هفتم توسعه که سال آینده مجلس با همکاری دولت وارد تدوین آن می‌شود مشکلات عشایر را به‌صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/69039/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول