اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیاده‌روی نمادین اربعین امسال در سمیرم برگزار نمی‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سمیرم گفت: پیاده‌روی اربعین که هر ساله در ‏سمیرم برگزار می‌شد امسال با توجه به مصوبات ستاد کرونا برگزار نمی‌شود.‏

پیاده‌روی نمادین اربعین امسال در سمیرم برگزار نمی‌شود

ارسلان جباری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: هر ساله در این ‏ایام مراسم پیاده‌روی اربعین از سمت سمیرم و شهر ونک به طرف امامزاده زید بن علی (ع) برگزار می‌شد که امسال با توجه به مصوبات ستاد کرونا ‏این مراسم برگزار نمی‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سمیرم افزود: تنها برنامه در دستور کار برای این ایام برگزاری نمایشگاه عکس عفاف و حجاب و محرم است که در محوطه باز امامزاده ‏ابراهیم سمیرم برگزار می‌شود.

مهدی دشتی مسؤول هیأت عاشورائیان سمیرم نیز تصریح کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا و به پاس زحمات مدافعان سلامت امسال مراسم نمادین پیاده‌روی اربعین لغو می‌شود.

به گزارش فارس، این مراسم هر ساله با استقبال زیاد عاشقان حسینی و جاماندگان از پیاده‌روی اربعین در قالب پیاده‌روی حرم تا حرم برگزار و در مسیر  برپایی خیمه‌های حسینی با پخش نذورات از مردم پذیرایی کرده و سپس با حضور در امامزاده زید بن علی(ع) به عزاداری پرداخته می‌شد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۱/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول